Lättlurad jag ??? KNAPPAST!!!

Hahahahahahahahah...kan inte sluta skratta!!
Ska ni lura mig så måste ni göra det bättre än såhär asså....den va ju helt rutten!!!!   :)

Men jag uppmanar ALLA att ringa dessa 2 mobil nummer....så får `ELIN` iallfall kanske sålt Destiny innan dan e slut ;-)

Hahahahahahahhahahahah ;-)

                        * * *

Elin Ling Vannerus

HHej! Duvet att Jacob ska sälja destiny<3 och Våran lillasyster kan inte ha honom:(

så vi har pratat och jacob har ju redan kommenterat din blogg och sett hur du rider!!

men vi undrar om du kan tänka att provrida Destiny nån gång så kan vi ju prata! och säg till dina föräldrar om detta!! men du får mitt mobilnr om du skulle vara intresserad av Våran stjärna?

Ring mej när ni praataat så kan dina föräldrar prata med mina och jacobs!

nu kommer nr : 0732445678<3





Elin Ling Vannerus

Hej nellie!

som duvet ska vi sälja Destiny för vår lillasyrra kan inte ha honom :(

detta kanske komr som en chock men jag bad mina föräldrar kolla din blogg och sa att du kanske var rätt för Desty pöjk!

vi vill att du snackar med dina föräldrar och så kan vi prata så du får min mammas nr: 0766435791

<3




Hahahah..som sagt, u made my day today!!

L      O    S    E    R      !      !




/ nellie




Kommentarer
Postat av: amandahenriksson

Nellie det var jävligt dumt men det är såhär!



När jag skickar nått till en blogg kommer det till den jag var och kollade på senast eftersom min dator har dammmmmmpppp! så när jag skickar nått till nån annas blogg och sen kollar din skickas det automatiskt:(



detta skickade jag till en i min klass som är störtkär i honom och hon gick på det:D



så jag gör så mkt för att du ska tro mig



Jag reklamerar gärna din blogg för att mer ska läsa den så...... för din blogg är jätte ffin och värkligen du!!!!kram amanda igen<3

2010-07-16 @ 18:03:05
Postat av: Anonym

Vem har råd med Desteny den kostar fäät mkt!

Men sjuukt fin!

Vart har jacob komenterat? <3

Föresten vem e Elin LV?:)

2010-07-16 @ 22:01:57
Postat av: ELIN<3<3

du är så koooolllll<<<<<<<33333333

2010-07-17 @ 17:15:44
Postat av: ah.

heyy, jag gillar dina bilder otroligt mycke .

älskar din klädstill o massa ,

hoppas vi kan bli vänner ,

kram (:

2010-12-29 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0