Hej på er igen

SÅ..NU VA JA HEMMA IGEN!!!
VART ME ADAM IDAG...VI VA HEMMA EN STUND PÅ DAN..SEN DROG VI TILL STALLET.
JAG RED THONNIS I PADDOCKEN, JOBBA MKT I VOLTER & ATT FLYTTA HENNE FRAM O TILLBAKA. SÅ ATT JA KÄNNDE ATT HON LYSSNA PÅ MIG & MINA HJÄLPER!!
DUKTIG PONNY VAR HON SÅKLART!!!
EFTER DET RED JAG UPP GEVALIA TILL KRISTIAN IHOP ME AGNES & VI HOPPTRÄNA.
GEVALIA VA SUPER TAGGAD & VI HOPPA BANA PÅ LA HÖJD!!
INGA STOPP,BARA ETT PET IN I KOMBINATIONEN...DÅ HON BLEV FÖR LÅNG.
NÅT JA MÅSTE JOBBA PÅ...ATT FÅ TILLBAKA HENNE.

DET GICK BRA FÖR AGNES MED....VI E RKTIGT BRA!!!!    :)

NU MASSA KOMMENTARER....& MINA SVAR!!

johanna

nu har jag hittat din blogg genom att lisa på ponnyochryttare skrev om dig! :) din blogg är bra, du har en skön stil och fina ponnysar!
men hur hinner du med att fixa två hästar om dagen, va med kompisar, pojkvännen OCH bloggen? :o får du mycket hjälp i stallet, och vad gör du själv? :) puss & kram


SVAR: HEJ JOHANNA!!!
TACK ATT DU GILLA MIN BLOGG!!!
MINA DAGAR SER OFTA LIKA UT. MEN SKA FÖRSÖKA FÖKLARA FÖR DIG.
DET SOM BLIR LIDANDE ÄR KOMPISARNA......OM JAG ÄR MED VÄNNER ÄR DOM OFTA MED I STALLET!! SÅ FÅR DET BLI.
NU ÄR DET SOMMAR & DÅ FINNS DET JU KLART MERA TID.
MEN OM DET ÄR SKOLA HOPPAR JAG AV BUSSEN VID STALLET & GÖR KLAR INNNAN MAMMA KOMMER, SEN RIDER JA PÅ KVÄLLEN ELLER ÅKER & TRÄNAR!!!!
MEN NU ÄR DET SÅ ATT HELA MIN FAMILJ ÄR INTRESSERADE AV PONNYSARNA. SÅ MAMMA ELLER PAPPA ELLER BÅDA E ALLTID MED I STALLET.
PAPPA & MAMMA MOCKAR..SÅ RIDER JAG. PAPPA MASSERAR ALLTID MINA PONNYS EFTER RIDPASSEN O SÅ.
SÅ VI ÄR OFTA HELA FAMILJEN I STALLET.
JAG BLOGGAR PÅ MORRONEN,EFTER SKOLAN & PÅ KVÄLLEN. MEN SOM SAGT...ATT TA CYKELN UT & CYKLA RUNT I OMRÅDET I 2 TIMMAR...DEN TIDEN FINNS INTE.
ADAM ÄR ALLTID MED I STALLET & OFTA PÅ TÄVLINGAR!! MEN VI E EN RIKTIG HÄSTFAMILJ..INTE BARA MAMMA SOM E MED...PAPPA E ALLTID MED OXÅ & SYRRAN SÅKLART!!
HOPPAS DU E NÖJD ME SVARET!!



..

vad har du för hjälm på bilderna längst ner ?? :)


SVAR: LAMICELL



96an ;)

MERMER videoblogg Snällasnälla nellie ;) skulle vara kul om du kunde lägga upp en video som här ovanför varje dag:) d skulle göra din blogg änu roligare att läsa än vad den redan är:) snälla :)


SVAR: HEJ""

JA KANSKE JAG GÖR DET!!! HAHAHA



Fanny<3

en fråga nellie ;-) <3

eller ingen fråga, utan ett påstående :D

jag tycker att du är skeeeeeeeeeetagrymmmmmmm på att rida ;-)

men nu så kommer en fråga ;-)

när du började du rida, vart red du då ? på allmänt eller privatstall ? <3

kram <3 <3 <3 <3


SVAR : HEJ FINA FANNY!!

JAG BÖRJA PÅ RIDSKOLA...MEN SEN NÄR JAG FICK EGEN PONNY GICK DER SNABBT!!!!
TACK FÖR ALLT BERÖM!!!!




IMON BLIRE CHILL......BARA SLAPPA. SKA RIDA UT BÅDA PONNYSARNA MOT GOLFBANAN IMON. SKRITTA UT.
PÅ LÖRDAG SKA JA & PAPPA IVÄG PÅ EN GREJJ SJÄLVA......SEN KOMMER ADAM & SOVER ÖVER. VI SKA PASSA MIN SYRRA, FÖ PAPPA & MAMMA SKA PÅ FEST!!
SEN PACKA & TVÄTTA FÖ VARBERG SÅKLART!!!

PÅ TORSDAG ÅKER VI JU!!!!!





BILDER FRÅN TRÄNINGEN IMON.....ORKAR INTE NU...ASTRÖTT!!





MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU.........


/ NELLIE BERNTSSON, SÅKLART


Kommentarer
Postat av: Elin Ling Vannerus

Hej nellie!



som duvet ska vi sälja Destiny för vår lillasyrra kan inte ha honom :(



detta kanske komr som en chock men jag bad mina föräldrar kolla din blogg och sa att du kanske var rätt för Desty pöjk!



vi vill att du snackar med dina föräldrar och så kan vi prata så du får min mammas nr: 0766435791



<3

2010-07-16 @ 10:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0