Hej hej

Dagen vart as chill.
Var ju me alex......plocka jordgubbar..sem drog vi te stallet.
Red 3 pionnys i paddocken. Alla nya hinder kom idag till präst backa gård. Jätte fina!!!
Hoppade lite sockerbitar för att inviga dom såklart!!

Imon blire hoppträning för Kristian!!
ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!

Skall hoppa Gevalia & Mirja. Thonnis gått så bra...så hon är hoppfri denna veckan - bäbisen.

Imon blire  va me Adam.....längtar.



Börjar tagga rejält för Varberg nu kan ja lova.
Ska börja packa i helgen.....alla tävlinssätt & så.

                               * * *

SEN TILL DET ROLIGA.......KLART SOM SJUTTON, JAG VILL HA RAGGE LISA......OM JA SKA SATSA.....DU KAN INTE ANA!!!
SÅ KOM IGEN & VÄRM UPP RAGGE FÖR MIG NU....SÅ TAR VI SM SEN OM NÅGRA ÅR ;-)

LÄS INLÄGGET LISA SKRIVIT  OM MIG PÅ GRYMME BLOGGEN:
http://ponnyochryttare.blogg.se/



GODNATT.....NI E BÄST





DRÖMMEN E NÄRA....MÅLET ÄR LÅNGT BORTA,TIDEN ÄR MIN

/ NELLISH

Kommentarer
Postat av: tove

hånglar ni?:)

elr har ni gjort det ngn gång?=)de kanske är dags!

höhö!:P

snygg blogg!!

hur gör du designen?!:DDDDDDD

<333

2010-07-14 @ 23:57:13
Postat av: Anonym

vilket inlägg har jacob kommenterat?:D<3

2010-07-14 @ 23:57:41
Postat av: Anonym

jag menar jacob ling-vannerus<3

2010-07-14 @ 23:58:06
Postat av: Anonym

hur gör du designen?

elr header?

i vilket program?:D

fin bloggx)

2010-07-15 @ 00:00:00
Postat av: Lisa

Han är i början av sin karriär och de är du på sätt och vis också (menar att du är ung inte att du är okunnig för det är du!)

Absolut kommer både han och du rida sm om några år ;)

2010-07-15 @ 08:12:23
URL: http://ponnyochryttare.blogg.se/
Postat av: amandahenriksson

Hejj!



Jag tkr din blogg e skit ffin.



Men jag vill säga att du är inte som andra som vill vara nått? du e så mogen och bara tio och rider skit fint!!!!! DINA HÄSTAR ÄR JU FÖR SÖTA!! Jag tkr du är en förebild till 10 åringar som försöker vara äldre en vad dom är!! Jag har själv en stor häst Brunskäck som heter Fjalar ( ser ut som en indianhäst ) men det jag vill komma till är att du är så himmla söt och dkt på vad du gör! själv är jag ju snart 13 men ville bara säga att du är skit duktig!!1



sen en frågaa???



Hur hinner du med alla hästar?:D

2010-07-15 @ 09:35:14
Postat av: Anonym

hur vet du att de är jacob som kommenterat? :D<3

bara undrar, de är nice asså :O

2010-07-15 @ 23:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0