För här kommer Nellie Berntsson, tjollahejjtjollahoppsansa

men tjolahoppsan på er - ä ni vakna elle???

SAKER SOM JAG KOMMER ÄNDRA Inom KORT:

* mitt morronhumör, asså seriöst, e HEMSKT ;-)

* klädstil...typ liiite bara

* kompisar...asså kommit in massa nya underbara älsklingar <3

* tar ingen skit, gö d inte nu & ännu mindre sen.

* skicka mindre mess




Ida är ju vädret..aaa va kan man säga SKIIIIIIIT asså @@@
Men kan ju va gött me....ska lägga mig i sängen sen & kolla på Snabba Cash....kollat halva me Adam i Helsingborg...sen somna vi haha;-)

Ikväll ska båda ponnysarna ridas i paddocken.
Thonnis ska gå liite extra, den lille tjockisen. Aaaw men hon e sööwt me sin lillastora mage jue ;-)

 sockis

Nu när man vart hemma från Varberg saknar mand et as mkt. Fan va kul vi hade...o vädret va bra ALLA dagarna. Tillomed sista dan...asså duggregna liiiiite...men aldrig då ja o jenny red!!!

jenny


JAG TÖMMER MIN INKORG I MOBILEN FÖR ER:

00.47 NELLIE E DE SANT??

00.40 HUR BRA E DE?

00.07 GONATT DÅ :( :(

23.15 JA FATTAR INTE VA JA GJORT???

23.00 DU VET HUR JA KÄNNER...

22.57 NELLIE JA MÅSTE FÅ PRATA ME DIG NU

22.45 NELLIE, HEJ FINASTE


 ARG @

SÅHÄR E DE.
VILL ATT ALLT SKA VARA SOM D ALLTID VART.
VILL ATT DU SKA VARA DEN SOM JA LÄRDE KÄNNA.
VILL INTE ATT NÅT SKA FÖRÄNDRAS.
NÄR JA BLIR OSÄKER, DRAR JA MEJ UNDAN & BLIR ARG.
SOM ETT SKYDD MOT MEJ SJÄLV...SÅ ATT JA INTE SKA GÅ DÄRIFRÅN SÅRAD............




NU VET DU.....NU GÖR DU SOM DU VILL. THIS 4 YOU





/ NELLISH

Kommentarer
Postat av: s i h e n a'

Vart köpte du den väskan? Sjukt snygg! :D

2011-04-24 @ 11:55:18
URL: http://sihenaz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0