Slow ja ida!!!

IDAG ÄR DET ADDE BBY LOVE DAG. VI DRAR HEM TE MIG NU EFTER SKOLISH.
TAR ME OSS SMILLA, FÖR PAPPA E I STOCKHOLM.

JA SKA NOG FÖRSÖKA MIG PÅ ATT STEKA PYTT I PANNA...EHH A FÅR SE HUR D GÅR?!...HAHAHA

haha...jag & smilla när vi var tärnor på bröllop! Jag va 7 år..naw!!

sms i mobilen!!!!!!!!!!

asså seriöst va man messar varann nu för tiden asså?!
typ dygnet runt??............dessa personer messar jag med VARJE DAG!

Adam : ca 15-20 sms / dag <3
Alex : ca 5 - 10 sms / dag
Tilde :.......ja innan hennes mobil rymde;.-)
Mamma: ca 2 sms / dag
Gustav J : ca 5 sms / dag
Doris : ca 1 sms / dag

sen ramlar det ALLTID in sms från nåra nummer ja inte vet vilka d e;-)

Love till alla gulligullgulliigull sms <3<3<3<3<3<3<3

 me & mobben

* tilde.....hitta din mobil - NUUUUUUUUUU @ <3

/ love Neelliiee 


Kommentarer
Postat av: Nellan

Naww, vad söt du va <3

2010-01-19 @ 21:56:19
URL: http://fannysnellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0