Min Nellie Kväll.....

okey.....min kväll då.
nu har man ju tatt sig genom dagen - tack o lov;-)
kommer till skolan imon - tror ja......:)

SAKNAR NI NELLIE ELLER?????????????

ikväll ska ja kolla på made in sweden på 4:an.
missade de 1:a avsnittet...men ska kolla idag.

Dagens Nellie:

dagens klädsel: team sportia & svart linne
dagens humör: trött efter HÖG feber
dagens sms: flåt älskling :(
dagens svar: love u
dagens låt: jag lever mitt liv....bäst
dagens diss: att ja e sjuk
dagens hiss: till adams text till mig på bdb <3

Gott nu e det äntligen snart helg!!

Ska kanske va me tilde på söndag & kolla på SIK:s cup.
Dom behöver sina maskotar det laget: Nellie & Tilde <3<3<3

 yeeh!



uddevalla 2:a regional LC





love from Nellie





Kommentarer
Postat av: AlexD

höhö maskotar? vi?? ;););)

Det enda vi behöver e en boll o en plan.. <3

2010-01-22 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0