LÖRDAG <3<3<3<3<3

lördag kommer äga mest
för hos mig ska vi ha en liten fest
min stora kärlek & 2 vänner som betyder mest
gud mitt liv e nu bara bäst
vi ska mysa, busa & flamsa
ja & tilde kan ju bara tramsa
käka go mat & chilla
kanske alex lite på tilde pilla;-)
nej nu skojja ja allt litegrann
den va inte sann;-)
men kanske ni kan ta lite på varann? ;-)
nej nu skojja ja igen....
tilde o alex kommer bli sura...d har ja på känn;-)
ni är ju det bästa ja har
fast ni hade blivit ett bra par
nu gjorde ja de igen;-)
nu e dom sura...d har ja på känn....
ja älskar er alla 3
stanna länge på söndag om ja får be
nu ses vi laddade o glada imon hos mig
så har ni killar varsin tjej;-)
hahahahahahahahahahahahahah



tänker på dig älskling när ja hör denna <3<3<3<3<3<3

love from nellie

Kommentarer
Postat av: fillippa

hejhej Jätte fin Design du har!<333

2010-01-29 @ 19:04:22
Postat av: Mana-en blogg om allt

hejj!

du nellie...

Jag vet att du har sett alla meddelanden ja har skickat till dig.. men serry, men asså du är sjukt snäll & gullig.

Du är yngre än mig... ärligt.. ja pallar inte att du ska vara ''sur'' på mig bara för att ja ''kopierade'' dina texter som ja inte gjorde. Sen så jag vet att du kommer ihåg när vi träffades i Liseberg & du skrev i min blogg att de var kul.

& att du ville träffa mig igen, & de kommer ja ihåg.

Jag vill också jätte gärna träffa dig igen. Så snälla acca mig på fb lixom ja pallar inte tjata hela tiden. detta är bara fb...

Jag/alla vet att du är 11 år & grym på blogga.

Alla dina läsare vill bli vän me dig på fb... men så är de inte för mig.

Jag vill bli vän me dig för att du verkar snäll & ja vill träffa fig.

Jag ska t.ex; träffa johanna som bloggar & kanske fjuzoe.

Men du.. Fattar du hur mycket tid jag har ägnat till detta meddelande. Så snälla acca mig på fb & bli vän :)

Kram Mana ''licious''

2011-06-19 @ 21:35:37
URL: http://manalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0