Nellie 4 you <3

Lördag - underbara Lördag!!!
Idag ska ja vara med Elin, hon har frågat såå länge nu & ja har inte haft tid, men nu & ida passade det - en stund.
Ska iväg till stallet sen & rida ut min lilla ponny. Vi ska rida på ängarna litegrann & mysa i snön.

Ni e bara bäst igår hade jag 639 besökare på nellieberntsson.blogg.se.
Tack, tack, tack......ni e bara bäst <3<3



Imon drar jag till Stenungsund tidigt & kollar på clearrounderna. Min gamla finis ponny Blacky ska hoppa, måste in & gosa me han lite <3<3
Sen är det ju alla hjärtans dag med <3...... då ska man ju vara med nån man älskar.
Jag älskar Adam & Adam älskar mig...så vi självklart va imon <3<3<3<3<3<3



Men hallååååå de e ju slut undrar ju ni då;-)
He, he ,he......ja....va ska man säga.
Allt kan hända när : LOVE TAKES OVER <3

Nu ska ja umgås me Elin...sen stallet.

Så jag bloggar later on.....lovar!!!!!!!

Cha cha bby:s I love u alla 600 läsare <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

elin werneflo????

2010-02-16 @ 08:17:04
URL: http://fannysnellie.blogg.se/
Postat av: anonym :D

faan jävla bitch!!!

2010-03-06 @ 16:54:10
Postat av: Filippa,<3

HALLÅ!

SKRIV ITNE "JÄVLA BITCH" TILL NELLIE?!



NU BLIR JAG FÖR HELVET SKITSUR!



NELLIE är sötast och snällast <3



SÅ HELVETE RESPEKTERA! andra personer!

'



AHHH!



Pöss till de gömmsi nellie <3

2011-02-13 @ 10:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0