This my cool !!!

Yezz älsklingar nu vare FREEDAG dååååååå!!!
Min helg kommer äga fett asså.
Mys med bby Love Adamish idag, chill me Alex imon - Eurohorse på Söndag.
Ska hjälpa mamma på SJÖBARN IMON, dom har öppet till kl 16, kom & hälsa på mig då!!!! :) :)
 sjöbarn!!!

DAGENS NELLIE

dagens klädsel: jeans & hoodie
dagens parfym: naomi campbell
dagens sms: duuuuuuuuu<3<3
dagens svar: come on då !!!!
dagens hiss: helg!!
dagens diss: naa inget!! ;-)
dagens detta skiter jag i: typ.....inget
dagens läs detta: 3, 4 & 5 <3<3<3<3 ;-)



Okey....då blire bby love du idag.
Messa om ni vill nåt - jag svarar -lovaaaar!!

DAGENS NELLIE LÅT:





 aaaaw bäääbis - söööt!!!

 

/ Nellie B

Kommentarer
Postat av: Mitt namn

asså Nellie bara en liten fråga är du ihop med adam eller inte??

2010-02-26 @ 13:40:29
Postat av: Anonym

din parfym luktar ass goootttt<3333

2010-02-26 @ 14:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0