Pinsamt för dig <3<3

Dett e ju bara så pinsamt asså. Träffade en tjej idag... som ska tävla samma cup som jag & ALLA ANDRA.
Men bara så jag vet, så kommer HON vinna HELA cupen.
Det va d hon sa till mig......sen att ALLA tävlar på SAMMA vilkor & har lika stor chans??? ELLER????
Sen att Kayla hoppar som tävlade sm förra året...är med spelar ingen roll.
FÖR HON KOMMER VINNA HELA CUPEN & speciellt över mig.
En sak ska du veta: alla tävlar på samma vilkor & har lika stor chans!!

Så jävla tråkig attityd....du kommer inte komma långt med det i längden.
Bara pinsamt....;-)

Men grattis till segern!!!!!!!!

/ nellie


Kommentarer
Postat av: AlexD

huhuhuhuuhhhuuuu!!!HO,HO,HO

2010-02-09 @ 19:01:56
Postat av: Linn Olsson

Inget att bry sig om Nellie, hon sätter bara press på sig själv genom att säga så :)

Förmodligen kommer hon vara så nervös att hon sabbar det för sig själv, vilket är synd då hon antagligen har dåligt självförtroende och bara behöver hävda sig.



Du vet att du är duktig och har lika stor chans. Du sitter på en grym men svår ponny, men du kommer såsmåning om hitta alla rätta knappar och då blir ni svårslagena :)



kram Linn

2010-02-09 @ 19:06:52
URL: http://schalalaaolsson.blogg.se/
Postat av: Nellan

hahhaha töntigt ;o

2010-02-09 @ 19:07:22
URL: http://fannysnellie.blogg.se/
Postat av: Ilona

hejsan! ;) vgd? du har en jätte gullig häst nellie!!

2010-02-10 @ 11:36:32
Postat av: Ilona

hejsan! ;) vgd? du har en jätte gullig häst nellie<3

2010-02-10 @ 11:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0