Nu kommer ja va ärlig....

Nu kommer ja va ärlig asså. Skriva från mitt Nellie hjärta.
Seriöst nu....e det bara jag som har ett hjärta som e typ fullt me känslor?
Har sååå j*vla svårt att såra nån. Nån som bara vill mej väl.Som inte kan glömma mej, som matar mej med fina sms & underbara ord.
Hur kan man: LETA EFTER NÅN ATT BLI IHOP MED????
Fattar inte d lixom?? Blir man kär så blir la man eller??
Bli kär i nån som man inte känner, som man inte ens har träffat???
Ja blir kär i en person som ja kan skratta med, som jag känner, som e bara helt underbar. Som vill va me mig & hitta på roliga saker me mej.
En som blir som en bästa vän - fast med kärlek. <3<3<33<3<3<3<3<3


Vet...säääkert ovanlit att va sån när man e 10.....men d e så ja känner.
Annars kan d typ va <3
Som sagt ja måste va KÄR på riktigt!!
& det blir ja när nån bryr sig på riktigt, & vill vara allt för MIG.
Som inte ljuger & har sig. Som vill kladda cocos bolls smet me mig & sen krypa ihop i soffan & kolla på film.....<3<3<3<3



VET att många kommer att störa sig på d ja skrivit nu....me, men..som sagt sån e jag & d e min blogg;-)

Nellie på Tisdag:
* gick upp 06.30
* adam ringde
* fixade mig           
* skolan
* ut till Skärhamn 
* stallet & rida
* hem, läxa, chilla
* blogga & nana   

Dagens me, Nellie:

dagens klädsel: Jeans från Replay, hood & linne från Grunt
dagens humör: lite irriterad....
dagens sms: neeeeeeeeeeeeej aldrig
dagens svar: puss på dig;-)
dagens hiss: Att JAG e sjukt tävlingstaggad
dagens diss: VÄDRET SUCK`S @
dagens låt: bäddar in den får ni lyssna;-)

FICK DENNA LÅTEN/TEXTEN  PÅ PM PÅ BDB AV EN PERSON.

TACK UNDERBARA SNÄLLA DU........YOU ARE BEAUTIFUL TO ME <3




 BEST FRIENDS <3

FROM ME 2 U.../ NELLIIEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0