Typ inte sovit nåt, men svarar på era frågor endå.....

Vilken e din riktiga hårfärg? =D

/ Emma

Svar: Hej Emma....typ mellan blond..fast mer mörk på vintern :) kram Nellie





När ska du börja att tävla stella?
Vem är det som filmar dina filmer fårn stallet,träningar osv?:)
jätte bra blogg!

/ Sara

Svar: Hej Sara. Jag följer min tränares plan för Stella. Men hon ska startas i början på nästa år.
Det är mamma, pappa, smilla eller nån kompis som filmar eller fotar.
Sen sätter jag ihop en film i moviemaker hemma sen.
Tack, kram Nellie



varför ska du klippa håret???


/ wilma Gustavsson

Svar: För det är otroligt långt & tyvärr slitet :(
Kram Nellie



hej nellie !
Träffas på julllovet?
kramar <3
din bloggish e bäst

/ clara

Svar: Jadu klara. Mitt jullov e fullt redan nu ;-)

Kram Nellie


Nellie, fina Nellie ! <3
Hur kan du vara så fin ?
Asså, du är elit Nellie..
Aldrig sätt en så duktig 10-åring som dig..
Såg dig i Nordhalland när Thonna hållde på och stegra och sånt,
och du kämpade och gav aldrig upp, aldrig..
jag beundrar dig till 1000 % nellie.
jag förstår inte hur du kan vara så duktig.
du är verkligen topclass ;)änska jag va som du*

( Och förlåt om du inte vill ha sånna här frågor )
ska du sälja Gevalia eller ska Smilla ha henne ? :)

/ johanna

Svar: Hej Johanna. Tack för alla underbara ord. Ja det är inte kul att sitta på en ponny som beter sig som Thonna gjorde där :(
Japp, Gevalia skall säljas, hon ligger ute nu!!

Kram Nellie



varför är du aldrig med tilde?

/ anonym

Svar: Hej anonym. Ja du säg det, ingen aning?? & då svarar jag ÄRLIGT.

Kram Nellie




Varför har du inte hästarna på valsäng???? <3 din blogg


/ HappyGirl

Svar: Hej du!! VI hyr ett eget stall hos mammas kompis. Men att stå på stor klubb är inte min grejj tror jag..eller jag vet inte ;-)

Kram Nellie



Har du mycket läxor?
Hur hinner du med stallet varje dag och skolan OCH kompisar? :)


/ Elin

Svar Hej Elin. ca 3 läxor i veckan. Men jag gör läxorna i stallet innan jag rider & sen förhör mamma & pappa mig hemma på kvällen :)

kram nellie


Vem var din favvo i ponnyakuten 1 om du inte får säga jacob? och vilken var din favvo häst? Vilket problem tyckte du var "bäst"?


/ anonym

Svar: Jamen det var väl ehm Jacob *host* då ;-)
Men hans problem med destiny var la....ja inte så allvarligt eller.
Men hon som hade jamba som inte våga hoppa.....det va en utveckling jue. Hon hoppa ju sen!!

Kram Nellie



HEMMA FRÅN SKOLAN IDAG, FÖR JAG SOV KNAPPT NÅNTING INATT. GRINADE & GICK OMKRING TYP.
MEN SEN HAR JAG SJUUUUUKT ONT I HALSEN NU MED. KÄNNS SOM HALSFLUSS ELLER NÅT.
SKIIIT OXÅ@@@@
LÅTER HELT HES NÄR JA PRATAR....HATAR ATT VARA SJUK :(

MÅSTE VERKLIGEN TACKA FÖR ALLA UNDERBARA SNÄLLA KOMMENTARER JAG FICK IGÅR. RAMLA IN ÖVER 100 STYCKEN FRÅN ALLA NI.
DET ÄR DÅ DEN TIDEN MAN LÄGGER NER PÅ SIN BLOGG BETALAS TILLBAKA....NÄR NI FINNS DÄR & STÖTTAR OM NÅT HÄNDER.
DET BETYDER SJUKT MYCKET SKA NI VETA :) <33

BLIR EN SÅN SJUK KÄNSLA...SOM EN TRYGGHET ATT LOGGA IN & LÄSA ALLT NI SKRIVER TILL MIG FRÅN HJÄRTAT. DET KÄNNS ÄRLIGT TALAT BÄTTRE DÅ.

ÄLSKAR ER ALLA 3672 LÄSARE <33

/ NELLIE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0