stress & massa HÄST <3

uppe me tuppen idag...fast ja la mig as sent.
vi satt & käka på mc donalds me adam & la familia typ 22.30 igår i göteborg.
men lisse va as mysigt.....verkligen <33

Idag är en as stressig dag kan ja lova.
Först nu iväg & träna dressyr för kristian i stenungsund med stella.
Sen hem & direkt bort till valsäng för att rida med linnea på hennes ponnysar :)
Sen drar vi till mitt stall & rider Thonna & Gevalia :) FUN

Sen ikväll sover Linnea hos mig...då blire chill & massa tjej snack ;-)

Så hela dan är  RIKTIGT tjejjig idag. Tjej kompisar, hästar & massa myws.

REäkna med bra update på bloggen ikväll med filmer på mig & adam från igår & massa annat kul.

Men serri MÅÅÅÅSTE dra nu, puss



 <3 älskling, kommer sakna dig nu när du åker till Rom <3  :(

/ nellie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0