3 små sötnosar

Hej !!!

jag vet värkligen inte vad jag ska skriva så jag skriver om tre små söta tjejer.
och dom heter Smilla Mire Anna.
Dom är så fina och leker så otroligt bra ihop men det kan bli lite tjafs ibland och då får stora syrran Nellie rycka in.
Jag är som en stora syster för Anna och Mire,och det är jag glad för.
Jag tror att dom rtre kommer att vara kompisar hela livet,dom är så gulliga när dom kämpar med sina ponnisar ihop.
Sen  så när lilla mire kommer ut på tävlings banan så får ni allt akta er för tuffara tjej går inte att få tag på.
Det mysigaste var när mire och anna sov över hos mig och smilla, då sov smilla och anna ihop och dom fnissade hela natten typ.
Men lilla mire sov i min famn - guuuulllluuunnnaar

vet att ni läser min blogg så jag vill bara att ni ska veta at jag älskar er



kram Nellie älskar er<3

Kommentarer
Postat av: fanny

tävla om en jeansjacka på bloggen :) (Y) <3



http://ffaanniiss.blogg.se <3

2010-12-06 @ 19:29:38
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: Malin<33

1. DET ROLIGASTE SOM HÄNT & VARFÖR?



1. Det roligaste som har hänt mig är nog att ha ägnat hela sommaren med dom bästa

personerna någonsin! Min bästavän mathilda och dem underbara personerna emmi, lina & ebba från ridlägret! Sedan har det förstås hänt massa andra roliga saker men det är en av dom.

En annan är självklart att har hittat din blogg och börjat "droga" den! ;)



2. DET SORGLIGASTE SOM HÄNT & VAD VAR DET?



2. Oj, det sorgligaste som har hänt mig är nog att det tog slut mellan mig och underbar kille.

Och att jag kanske ska sluta rida hästen som har lärt mig att rida och den hästen som betytt mer än allt annat för mig. Nu börjar det bli jobbigare och jobbigare att åka ut ända dit även fast jag älskar honom över allt annat, och jag försöker att ägna så mycket tid med honom som möjligt.



3. ETT SPECIELLT MINNE DETTA ÅRET & VAD VAR DET?



3. Ähm, gud vilka "svåra" frågor. haha :P

Men det är väl att jag har fått 3 vänner för livet som betyder riktigt mycket för mig.

Dom är några man verkligen kan lita på och aldrig glömmer. Så glad att jag har dom.

Sedan har det nog hänt flera saker men inget "speciellt" som jag kommer på just nu.



4. DIN KÄRLEK DETTA ÅRET & VEM VAR DET?



4. Jag har vart ihop med några stycken detta år, men den personen som det har vart

"seriösast" med och vart lite mer speciellt var nog med edwin. Vi var ihop 2 ggr och över 2 månader båda gångerna. Men de tog slut, och jaa. Nu är jag singel ;)



5. DITT MÅL MED NÄSTA ÅR 2011 ?



5. Oj, mitt mål? ...det är nog att satsa mer på bloggen så att den blir större!

Och kanske att sluta äta så mycket sötsaker ;) ...kanske att satsa lite mer på skolan oxå?

Jaa, kan inte komma på så mycket mer! :)



Du betyder nellie<333333333333333333

2010-12-06 @ 20:16:36
URL: http://baramaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0