Välj själva..

Go middag, god dag...aa välj själva!!

Somna sent igår....AA..men skitsamma typ.
Idag är mina planer.......tadaaaa: rida gevalia & mirja.
Båda 2 ska ridas ut. Thonnis ska vila.
Mirja ska intervall tränas skritt/trav/galopp..för att få upp flåset.

Gevalia ska ut & skrittas, travas & galloperas i skogen.

På tisdag ska jag hoppträna 3 ponnys för Kristian, dessa 3 :



Gevalia, min drömponny såklart som ska hoppa LA snart

Thonna, min egna andra dröm bus ponny


Mirja, Kristinas b ponny som jag tränar & nu ska tävla.

Idag ska håret mitt slingas & bli bloondiie igen. Eller mer...för utväxten känns sådär just nu kan ja lova ;-) haha

IMON as snajsig dag..ja & mami till göteborg & köpa in kläder för fatta NÄSTA SOMMAR..asså sommaren 2011.
Massa fint från Roxy & Quiksilver...o nåra mer märken.

Mamma dag.....& de ska bli myws.

asså börjar sakna skolan liiite & alla kompisar. Denna sommaren har ju vart helt otroligt kul asså. Galet mkt ridning på olika ponnysar, tävlingar, varberg `minnen` <3.....men gött att komma in i samma gamla vanliga igen.
Ja..ja vet..knas. Men ja e sån.....asså skolan & kompisarna <33
Sen kommer ju Adam tyvärr..inte gå i min skola mer nu :(...men då kommer vi längta mer efter varann.
23 NOV..har vi vart ihop i 1 år <3333333



Min bästavän & boyfriend!! Adam Larsson







Men nu ska ja fixxa håret.

Filmer & bilder senare.....från dagens Gevalia såklart.

/ nellish

Kommentarer
Postat av: saraa

fin blogg :)

2010-08-08 @ 12:38:56
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0