Torsdag

Gomorron!! När mami väckte mig idag ville ja bara dra täcket över huvvet & somna om.
Asså mitt rum & min säng är det skönaste stället att sova på. Helt tyst & stilla.

Tack för alla fina snälla kommentarer på min blogg. Ni är guld värda ska ni veta. Pappa blev jätteglad igår btw ;-)

Som ni vet mår jag inte bra just nu pga vissa saker. Men ska ta tag i det idag. Måste d. Kan inte må såhär. Ska rycka upp mig & gå vidare.
Sen att d blir på ett annat sätt...är inte myket att göra.
Har så sjukt bra vänner runt mig som ja ska ta i handen nu.

Idag blir det faster T, längtat så efter henne <33

& ikväll blir det till d som betyder MEST, mina 2 ponnysar.

Men....är ärlig nu, det är tungt att ens andas just nu :(



du lovade mig & jag trodde på d du sa

/ nellie berntsson




Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Hänt? <3

2010-08-26 @ 07:16:12
URL: http://silverbelinda.blogg.se/
Postat av: Fanny

Asså Nellie du ska veta ! Du är guld värt ! Det är inte kul att höra när du går runt och är lessen ! ! Då blir man jue själv lessen ! <3 Guld ska inte smälta, det ska man bära <3



pussssssssss ! <3

2010-08-26 @ 07:43:15
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hänt?? Finns för dej!<3 även om jag inte känner dej;)<3

2010-08-26 @ 20:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0