Tävlat.....

Hej hopp....tävlat på GFRK!!

Bilder & så kommer senare ikväll...lite annat & pyssla me nu.

Men drar det lite snabbt:

Åkte me min tränare Christian Bengtsson & papi. Han ville me mig på tävling för att se hur de funkade i tävling & inte bara på träning & peppa mej litegrann.

Mina bebishar är jue ganska starka och måste hela tiden ridas på. Nullan ( gevalia ) är tokig grinig denna perioden nä hon får vinter päls.
Men...de ger ju mej bra i ridningen med. Jag utvecklas & blir stark & säker. Som papi bruka säja..tänk att du bara ha ridit sen maj i förra året!

Så Christian mötte oss i stallet 07...& drog ner till delsjön i bö.
Satt & tjöta lite i bilen...pappa körde ner....
När vi kom fram gick ja o Christian banan.
Framridningen jobba vi nästan BARA markarbete. Att hon lixom tog min sjänkel & lyssna på mej.
Sen blev tiden asså liiite snabbt så...så bara några språng...








Kännde mej lugn när Christian vamed.
Thonna va sjukt fin på framridningen...



Åh Thonna...nu kör vi på detta...älskl.. <33



Okey....min bästa runda ever med Thonna. Nolla `nästan`reg LB...men fick ett liitet stop på nästa sista i omhoppning...men mitt fel. GÖR INGET.

Ja e gladare än gladast. INGA nollor i den klassen.

Gevalia: Asså va stressad på framridningen fö det var en bit o rida dit. Christian lugna mig..men ja kännde mej stressad. Asså e stressigt att tävla 2 ponnys i samma klass med 7 starter....

Kom in & starta. Hoppa 1,2 3..sen får jag KNAS i huvvet & hoppas kombinationen...jaja felfritt egenom den ;-)...men hallååå fel hinder ;-)

Skiiiiiit......så som hon var...känndes NOLLAN i nära på henne..men mitt fel mitt fel....

SÅ 2:A MED THONNA = SUPERNÖJD!!!!!!!!!!



Träffa massa söta hopptjejer..emma strandberg med pichasu....tjejen med dom fina ögonen<33
Vi har vart på samma tävlingar länge nu gmn ;-)

Ja & Doris som satt & tjöta på gungan....

Grattis Dos såklart ;-) <3

Jenny & Lotta som alltid peppar mig ;-)
Sen Christian, min tränare....GRYM & tack för dagen idag!!!!!
Sen drog ja, pappa & christian & käka....mums;-)

Mommo & Moffat...hoppas ja gjorde er stolt :*


Tack Tilde & Adam fö fina sms.... <333

    fått av Isa <3333
 fått av Isa <3333


Kommentarer
Postat av: Wwwwoooooorrrrffffarrr

Wwwwoooooorrrrffffarrr å Mmmmmooommmmoo e jättestolta du var suuuuper duktig, liiite

hjääärn schlääääpppp bara annars hade du 0:at med kaffeburken

2010-08-20 @ 15:07:47
Postat av: » Fatma

Grattis sötaste!

2010-08-20 @ 16:10:47
URL: http://lillryttaren.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sv; Jaha:) Jag bytade ju med skola, men jag var inte tvungen:P

2010-08-20 @ 17:49:50
URL: http://lovisabergdahl.blogg.se/
Postat av: Tilde

Love you <3

2010-08-20 @ 20:11:57
Postat av: Mirja

SV:

Ja precis, det kommer bli lite jobbigt med läxor och hästar och allt sånt. Men då är det ju bra att föräldrarna kan hjälpa till med och longera eller ngt sånt som du sa :)

Aa jag kommer också få göra läxorn i stallet.

Men det får gå, bara det funkar så kan man ju göra så :D

2010-08-20 @ 20:55:57
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/
Postat av: Sarah

Hej Nellie! Jag har 2 stycken frågor.



Varför lägger du aldrig upp nya bilder längre? Du använder alltid samma bilder i alla inlägg känns det som.



Hur gammal var du när du och Adam träffades? :) Ni är skit söta ihop!

2010-08-21 @ 11:10:20
Postat av: johanna, en blond hoppryttare :)

sv: Tack! :)

2010-08-21 @ 18:44:33
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför lägger du aldrig in nya inlägg?..

2010-08-22 @ 12:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0