Snart så...

Nu ska de bli värsta ovädret inatt...säjer dom på nyheterna & min moffat kollat upp d o så.
Hästarna får nana inne inatt...dom ska INTE behöva stå ute i oväder..älsklingarna <33
Fick goa täcken på sig & massa hö....aaaw snacka mys!!!


FYLLER JU SNART ÅR....29 SEPTEMBER!!!!

Förra året sov Alex, Tilde , Nellan över. Gurra va me på kvällen men åkte hem.
Vi hade en riktigt mysig kväll me pizza, film & så fick ja massa fina presenter.

Av alex fick jag 200:- & blommor 
Nellan en godis skål
Tilde Beyonce`s cd skiva
Av Gurra fick jag ett sjukt fint halsband av Efva Attling.

Jag blev galet glad över alla presenter,,men mest för att mina närmsta vänner va me mig för att ja fyllde. Dom sjöng för mig vid matbordet...& ja börja nästan lipa.....





MINNEN..........

Detta året venne jag va ska göra.....bara va typ!!!

ÖNSKELISTA:

* gpa hjälm
* ridbyxor
* tävlingset
* nya converse
* klocka

ja...asså inte allt----utan nåt......ehm...kanske ?  ;-)

Nu blire film.......



/ NELLIE BERNTSSON

Kommentarer
Postat av: nellie k

galen kväll/natt !

saknar :( <3

2010-08-24 @ 15:16:06
URL: http://nneehhlls.blogg.se/
Postat av: AlexD

mii tååh , men du föller jö år snart ;) <333

2010-08-24 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0