Saker som får mig att vilja blogga....

Saker som gör att jag bloggar.

Blogga? Okey bra...mm OFTA. Ibland dåligt.
Bra att få skriva av sig hur man känner. Sen att det är över 1000 läsare som läser d..glömmer man bort. Tur d.
Sen tycker alla olika..vissa diggar d man skriver vissa stör sig på d.
Men så äre lixom.
Det får ma ta. Men visst....detta e som en dagbok. Jag berättar om MITT liv fö er & ni läser d.
Vissa lämnar kommentarer & visar att dom gillar d ja skriver.
& det UPPSKATTAS.

Men om ja skriver om ALLT??
NEJ O NEJ. Mamma o pappa hade inte gillat d. & lite saker måste ja ha fö mej själv.
Visst kan man ju typ ba visa er...att typ: nu mår ja inte bra...men mer än så vill ja inte säga...bara till nån & det får bli mina närmsta vänner.




Sen så är det ju klart vissa som tror att man inte har nåra känslor alls utan bara...nån som man kan skriva va som helst te.

F           E            L

Är d nån som har känslor äre ja.

Men älskar min blogg. Kan erkänna att ja iblan velat ta bort den fö att mamma inte tyckt att d passar sig att ha den.
O att ja efö liten o så.....men då har min bästa papi stått på min sida o tykkt att...klart min duktiga tjej ska få ha denna bloggen.

Love u mi papi <3333


Asså vet inte va ja vill komma me detta...men ni fattar nog.
Iblan e ja as stressad för att ja inte bloggat...& så går man in så ser man att d enda vart AS många läsare inne.
Då får ja panik o lixom MÅSTE uppdatera er.
Även om d e etyp: NU SKA JA KÄKA PANNKAKOR ;-)

HAHAHAHAHAH ALLTID BRA ATT VETA VA JA ÄTER LIXOM;-)

MEN TACK FÖ NI DIGGAR MIN BLOGG.

JA VILL BLOGGA OM DET NI VILL...SÅ KOMMENTERA VA NI VILL VETA. SÅ BLOGGAR JA OM D <33333

/ NELLIE

Kommentarer
Postat av: Anonym

har det hänt något med adam o dig???? men iaf tycker d vore kul om du någon gång

blogga om vilket smink du använder och kläder du har i din gaderob eller a typ vet inte hahaha vidioblogg e alltid lika kul ;)<3

2010-08-10 @ 23:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0