Nu alla frågor me mina svar!!!

 *  ofta du gillar justin bieber ? :O

svar: Nej jag gillar inte Justin Bieber. Texten var till en person inget annat. Men VISST han e sjukt söt!!


*  lovisa

kan du svara på frågorna som är på dom andra inläggen?:)<3333
as snygg blogg!
diggar dej stenhååårt"<3333

svar: japp..håller på nu!! Tack <33


*   julia även kallad jullan

har du grönt kort?
måste man ha ett grönt kort för att tävla clearrounder o klubbtävlingar?
asså du kan gärna förklara hur det är.
och vad som gäller.
för jag skulle behöva lite hjälp.
snälla?:D
jätte finblogg.
/jullan


svar: allt om grönt kort hittar du här:
http://www3.ridsport.se/templates/Pages/InformationPage____322.aspx


  

*   : ida

du och hon dära ktistina har ju lika danna ridhjälmar


svar: japp HELT rätt. Hon köpte samma som mig...för den e ju snygg vettö ;-)

*   Vilma<3

Vem var du Ledsen på och så??

// Vilma<3


svar: En person som är viktig för mig. Dem personen vet vem den e & det är de som är viktigt.

*   olinekristiansson

rider du två gånger per dag på dina ponnysar?:)


svar: O nej. 1 gång / dag & / ponny. Inget annat såklart. Dom vilar 1 dag / vecka

*   Kassy <3

Vart ligger din mammas affär ?
xd<3



svar: I skärhamn på Tjörn. www.sjobarn.blogg.se


*  hur gammal e du??? Rider du 3 ponnys / dag???? :o


svar: Hej ja e 10 år. Nja....ja rider mina 2 EGNA ponnys varje dag. Men Rider 1 b ponny till för Kristina som äger vårt stall.....så då blir det 3 ponnys!!


*   Vart köper du ALLA dina 7 kt SNYGGA kläder?? DIN STIL E FAN AMAZING <3333 / Zanna

svar: Tack. Många kläder såklart från SJÖBARN. Från ROXY & GRUNT. Annras typ h&m & Gina. Även diggar Zaras kläder med.
Är väldigt intresserad av kläder. Tack för din snälla kommentar.


* Coooooolt me röda tretorn....sticker ut......passar dig asbra gmn. / Shoooobree

svar: Tack. Tycker nog ja med!!


* Hur har du råd me allt o ponnys o kläder o allt typ?????


svar: Snäll mami o papi <3333 Sen jobbar ja i mamis affär & så litegrann o hjälper till hemma. Men visst ja får mykke..inget snack om saken <33


*   fanny

va e det bästa som hänt i ditt liv???

/ fanny


svar: Massor. Men måste ju va när ja fick min 1:a ponny. Eller min 1:a placering med Gevalia. Nåt av dom 2 sakerna






Tror nog att ja fått me alla frågor nu. OM JA MISSAT nån...så fråga igen så svarar ja direkt.



/ NELLIE BERNTSSON




Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack för svaret gmn ! <3

2010-08-10 @ 11:57:24
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: jaaag<3

hej nellie!

vilken e din favorit låt just nu??



din blogg e värkligen jätte fiin<3

kram

2010-08-10 @ 15:51:31
Postat av: Anonym

hejj! :) Vart har du köpt din kingsland tröja? typ ull?? ;) Hittar d ingen stans :((

2010-08-11 @ 11:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0