Nöjd...oh ja

Love till min nya header & ingen jobbig reklam på bloggen längre :)

Tack Anna Sara som e grymmare än GRYMMAST!!

Thonnis är så fin på skuggbilden till vänster - min framtids ponny <3

Nu ska jag dra mig till stallet & rida litegranns....finns ju nåra att välja på...så bara att byta om & hoppa upp...haha
Matilde ringde mig förut & berätta en sjuk sak som hänt på hennes skola.
Ibland är ju typ männskor heeeelt otroliga - my goosh.
Saknar verkligen Tilde...vi är sjukt lika & tänker lika med.
Har gjort massa kul ihop...toppenbruuuud!!





Ja e rädd om dig gmn....du betyder <33

/ Nellie Berntsson

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken skola går hon på??

2010-08-23 @ 17:36:17
URL: http://tiimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0