Ibland så......

Ibland så måste man höjja upp personer som höjjer upp en själv.
Jag har nåra personer som står mig nära som verkligen gör det.
Dom gö det på ett sånt sätt....som e galet fint & äkta.
Dom bryr sej...& gör det på RIKTIGT.
& jag ser UPP till dom.


 Jenny Jansson.

Va ska ja börja. Tjejen som ALDRIG never EVER fått nån `färdig`ponny som det tjatas om hela tiden.
Hon har köpt typ ridskoleponnys & KÄMPAT.
INGA resultat i världen på HELA  TDB kan visa nåt annat.
Inga sm hit o dit me föregående ryttare.



Hon rider så sjukt bestämt & visar verkligen ponnyn va den ska göra om den så tvekar litegranna.
Inga överdrivet märkes grejjer här inte....rider typ i hööks hjälm hemma på sina fina ponnysar.
Men sen på tävlingsbanan är dom så fina att dom ser ut som ponnysar för flera hundra tusen kronor.

Så  kaxigt.



Min Thonna ägde hon innan. Va inget när hon fick henne. Men red upp henne till SM HELT SJÄLV.
Med bra träning från grymma Camilla tränarn..men endå.
Från ingenstans.

Sen Skrållan....skitsamma va hon kommer ifrån..men inga resultat finns...hon va helt otävlad innan.
Nu har hon å många nollor i LA...att det finns inte typ ;-)

Sen åker hon upp & ska `pröva`hoppa MSV & VINNER hela skiten!!

Efter det åker hon hem till sin nya ungponny `Bella`som oxå inte gjort NÅT innan.
Åker & hoppar en pay n jump....på 80 & 90 & NOLLAR det med!!!

Så varför hyllar inga bloggar denna bruden???
Jo..JAG gör det för mina 1600 läsare.
Tjejen med dom `vanliga`ponnysarna...som slåss mot dom med ponnysar för 150 000:- tävlar samma klasser..men me BÄTTRE resultat!
Så skitsamma om ponnyn gått SM bla bla bla...innan...men grattis då!!
Denna BRUDEN visar vem som kan rida!!
Jenny hjälper mig med ALLT. Tröstar mig när ja e lessen & grattar mig när ja e glad. Skäller på mig när ja slarvar & berömmer när ja e grym.
Jenny är fan UNIK på det hon gör.
Har som JAG fått ta massa skit från vissa olika personer.....men NU vet JAG vem som e sjukt duktigast......tjejen heter Jenny Jansson!!

Jag är så impad av dig Jenny. Ja e så avunsjuk på dig. Ja vill vara DU.

Hade ja haft typ 10% av din vilja..så hade ja vart NÖJD.

COOLT me dina ponnysar att du slår dom `bästa`!!



/ nellie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0