Hemma igen...

Asså kan inte föklara hur min kropp känns nu...
Vart & hopptränat 3 ponnysar nu för Kristian.
3 timmars träning 1 timme / ponny.

Bara 1 ponny gör ju att man blir galet trött asså.
Så mkt man ger & mkt markarbetsträning innan.
Öva min 2 punkts sits...asså stå upp.
På ponny no 2..skaka mina ben redan ;-)

Mirja:

Gick riktigt jädra bra asså. Hoppa bana på ca 10 hinder på 70 cm.
Asså snacka om att få jobba me mina ben...mkt titthinder.
Men hon stanna bara 1 gång...men ingen fara..på igen.
Riktigt nöjd me denna träningen & DUKTIGA fina RMS MIRJA

GEVALIA:

OH MY GOOD säger ja bara. DRÖMTRÄNING. Hon hoppa som en gud...flög över. Så jävla fräsch asså.
Jag e galet stolt över min drömponny.
Startar LA nästa helg & VI LÄNGTAR <33




 

maxa det rejält idag. men ingen fara min lilla ponny har vingar.



Thonna:

Började bra. Va riktigt trött efter 2 timmar. Men endå taggad till 1000....@@@@
Flög över hindrena i början. Sen höjde vi upp...då stanna hon på en bred oxer. Men kom igen & hoppa hon d.
Sen stanna hon 2 gånger in i kombinationen.
Kristian berömde mej as mkt..inte mitt fel.
Bara Thonna som jävlades REJÄLT.
Men sen hoppa vi d igen.

Sen efter 3 timmar & lite applåder från `häst`ryttarna där...så red vi hem till Rävlanda gården där Kristina & Anders bjöd på pizza.



Höjden ligger på 1m bakbom

Kolla minen...asså GAV allt idag.

Fick massa beröm av Kristian fö min ridning & det är värt allt asså...att ja rider som ja ska.

Men MIN KROP E DÖÖÖÖÖD nu asså.

G   O   D   N   A   T   T

/ nellish




Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt nellie <3

2010-08-11 @ 11:20:11
Postat av: Nellie

Hej anonym. Tack snälla du.

2010-08-11 @ 18:42:45
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0