Helluuuue

Hej!!  Va gör ni då?

Vart bästa dan ever idag asså. Träffat massa kuliga tjejer & killar!!

Naaaaw söta Annie, du va bäst idag ska du veta!!
Jag uppskatta allt du sa till mig ska du veta <3333



Ida kom Midnight till stallet. Kan ju bara säga att hon är världens vackraste häst!!!

Ja & mamma ska rida ut massor snart...längtar längtar.

Nu sitter Ja & pappa här med bloggen & han o ja sitter & pratar.
Pratar om massa saker.....underbart att ha en papi som min.
Som ställer upp så på mig JÄMT & då menar ja JÄMT!!!!
Massa kul gör vi nu på sommaren. Alltid me på tävlingar...alltid med i stallet...alltid me på träningar.......LOVE u

Haft värsta chilla kvällen i stallet. Nu blire film & messa litegranna.

Hörz imon dårå....hej hopp!!



/ Nellie Berntsson




Kommentarer
Postat av: fanny<3

Jag fattar inte ;P Hur fick du upp alla läsare ? Säger en sak, 7kt coolt att en tjej på 10 år som har en superstor blogg med läsare över 1000 ! Ser upp till dig som en cool tjej som har en stor blogg som jag sa, har 2 egna hästar och vänner som älskar dig <3



Cooooooooooooooooooooooooooool äru <3



puss <3

2010-08-15 @ 22:34:22
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: nellie

Hej Fanny. <3<3<3<3<3

Tack va snäll du e. D värmer de du skriver. Mest på en dag är mer än 1600 nu. Såg att du va i danmark. Ja älskar danmark med.. love köpenhamn<3<3. Papi jobba för ett företag från där och mina häst bääbisar är från där. Kram Nellie

2010-08-16 @ 10:36:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0