Hej igen dåråå

Hej!!

Okey tillbaks till igår då.
Va me Agnes efter Adam åkt. Vi drog & bada. Kallt som 17..men gött endå.
Sen drog vi te stallet.

haha

Fixa hästarna & red bort te Kristian för att träna!



Kan ju säga att det var en as tuff träning. Med HÖGA hinder & snäva svängar.
Men ponnysarna var duktiga & jag var nöjd såklart.
Kämpade på så gott ja kunde & ponnysarna me.

gevalia

Hoppade 5 stuts me uthopp på oxer oxer.
Rejält högt dom 2 sista...men funka bra.
Thonnis bråka liite innan vi skulle hoppa stutsen...för hon vet att de e jobbigt;-)





Gevalia va redig ponny hon ;-)
Hoppade 90 bana för att förbereda mig på LA. Som sagt hon är ju liten....1,23 hög. Så det krävs ju ganska mkt av både mig & henne att fixxa d.
Fick ett stopp på ett räcke...då ja tog FEL väg.... & inte alls va beredd...mitt fel.
Slog in armen i hinderstödet...men ingen fara.
Ja e ingen grinpotta...utan taggar ännu mer. @@@@@

NÖJD me MIN träning & MIN insats!!

SÅ...IDA DÅ.
Idag fyller en av min bästa vänner år: A L E X !!!!
GRATTIS ÄLSKLING!!!!!!
Vi har sjukt många minnen & sms ihop han & ja ;-)




Denna låten fick jag av dig en gång för 1 år sen....hm...den kommer alltid va typ`alex låten `





/ nellish

Kommentarer
Postat av: Felicia Stenberg:D

GRATTIS ALEX ! :D



och nellie? du är fortfarande lika söt hjärtat<<3

2010-08-04 @ 14:29:18
Postat av: Anonym

saknar er båda två :) puss sötnosar :-* älskar er :D :)

2010-08-04 @ 23:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0