Ehm..hallå..???

Är ni kvar???????????????????

Oh bra..trodde ni dratt nämligen;-)

Dagen vart HELT bra..men strssiig..men bra endå.
Midde, Oliver & Gevalia fått nya skor idag.
Pappa vart i stallet all day o fixxat - snällt papi!!

Jag chillat me Adam,,,vi kolla på nya Beck & Bröllopsfotografen.
Chill......
Sen drog vi te kållekärr & käka pizza, med anna,smilla & mire!!

Stallet sen igen.

Jenny kom...& ja, mamma, kristina & Jenny red ut.....så UNDERBART var d!!

Mamma - Midde
Jag - Thonna
Kristina - Oliver
Jenny - Dessie

NU måste ja nana. Upp 06 för att dra till Göteborg & tävla båda ponnysarna....

                

Tack snälla Linn H & Isa för det fina meddelandet ni skrev till mig båda 2...läst d flera gånger.    :)


/ Nellish

Kommentarer
Postat av: linn

Lycka till på tävlingen:)<3

2010-08-19 @ 21:56:22
Postat av: Nellie

tack snälla å söta linn hermansson.

Du e jue så grym me dina hästar så så ja skulle gärna önskat ha din kalaspuffen om ja va lite större. hihihi



<3 nellie <3

2010-08-19 @ 22:02:25
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Malin

GRATTIS!!! <3 <3 <3 <3

2010-08-19 @ 22:12:26
URL: http://silverbelinda.blogg.se/
Postat av: Linn H

haha de va inte jag längst upp men lycka till!:D haha tack!:D han e goo:D

2010-08-19 @ 22:29:44
Postat av: » Fatma

Jag rider på Kirunaridklubb. :)

Jaså, åh lycka till Nellie, hoppas det går bra, det är bara att hålla tummarna!

2010-08-19 @ 22:32:41
URL: http://lillryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0