Död.......

Ja e DÖD. Min kropp...e mer än död.
Efter det passet igår hos Kristian med alla 3 ponnysarna....så är min kropp...a just d D  Ö   D   ;-)
Träningen ihop med att ja just igår inte mådde så bra..pga nåt som en viss person vet.....tar d extra mkt.

SÅ IDAG----MÅSTE JA BARA TA D LUNGT, LUNGT, LUNGT.

Men är ida dan efter galet nöjd me min insats igår. Always kul me beröm från tränaren...att det inte bara ponnyn som är duktig..UTAN JA SOM SITTER PÅ!!!!


Men nu till att svara på nåra te frågor!!!!!!

*  Hej Nellie. Vad är din favoritlåt just nu?? Fin blogg <33

svar: http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U

Galet galet galet galet B R A !!!!!!

*  Visst e gevalia din ponny. Haru 2 ponnys. Jag har 1 ponny.

svar: OH JA gevalia E MIN BARA MIN @@ hehe...men har 1 ponny till Siverholms Thonna....
Kul att du har en ponny...hoppas det går bra me din ponny <33

* Vad heter du på bdb? Vill bli vän me dig.

svar: TopClass

* Vet att ja frågat detta innan....men dina mål me gevalia. Sätter du nya hela tiden...eller kan du inte skriva dom som du verkligen tror att du kommer uppnå. Ja e 15 år & tävlar större ponny. Tävlar sm. Men följer din blogg flitigt....du e verkligen DUKTIG för din ålder.
Kram Cassandra

svar: Hej Cassandra. Hmm klart målen ändras...men okey ska verkligen idag ge dig & er MINA mål..sen om det blir så..är en annan sak.
Gevalia & jag ska ha 3 nollor i LA. Men inte som många som TOK jagar NOLLOR nu...för att kunna hoppa medelsvår...Ja tar d lungt. Även om ja inte borde de...för att ja växer & gevalia e liiten.
Men 3 nollor...tror att gevalia hade behövt ta dom ute på STOR bana..då hon som sagt e liten o behöver plats lixom;-)
Men utohus börjar ju gå mot sitt slut....men skitsamma.
Kommer starta 1 medelsvår me henne innan ja e färdig me henne...det är min dröm & drömmar ska man tro på!!!!




/ nellie








Kommentarer
Postat av: Fille:D

Musik tips: Hold You

pöss ;D

2010-08-11 @ 17:14:27
Postat av: Nellie

Gyptian - hold you. Ja, GRYYYMMMTTT bra låt!!!! <3

2010-08-11 @ 18:40:21
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Emma

vad e det för ponnysar du har B-C-D:)

2010-08-14 @ 21:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0