Dags att uppdatera er...

Okey...fy skäms. Ja har vart en dålig kompis till er..ja har inte alls bloggat bra. Ajja bajja.
Men dessa dagar är Adam bortrest....då har ja vart me Jenny.
Snacka om att vi har haft kul. Oh my good asså.
Vissa dagar har jag ridit Thonna ett rejält pass i paddocken, sen efteråt Gevalia samma pass.
Efter det har vi haft igång Mirja, för henne ska jag tävla till helgen.
Sen direkt efter det hem till Jenny & så red jag Skrållan.
Så mycket ridning kan ja lova.
Sen har vi haft skratt anfall.....& flabbat typ ihjäl oss.

Jenny du är TOP CLASS.

Det bästa & roligaste av allt var att vi hade `lite publik`som stod & smög i skogen när ja red....hahahaha P I N S A M T !!!!!

Idag red jag markarbete för Kristian. GICK GRYMT!!!!

Min ponny är sjukt fiiiiiiiiin.




Åh Thonna du är såååå jädra underbart F I N <33


Mamis kompis Kristina som äger vårt stall träna sin fina Dessie me.

Efter det passet drog vi hem & så träna vi Mirja.
Jenny byggde bana.
jenny
Mirja är Kristinas b ponny. Hon är 11 år & har gått LA. Men hon har haft föl oså...så hon är tjock & har ingen kondis.
Men nu ska hon igång.






jajaja överlivet...ja vet....hahaha

 

kolla detta....ser ut som bommen svävar i luften ;-)



Aaaaaw söwta Mirja. Hon kämpar på. Ska nog bli en jättefin ponny som lilla Anna ska ut & tävla sen. Ihop me Smilla på Gevalia såklart!!

Så dessa dagar har vart GALET roliga. Asså ja & Jenny har sjukt kul ihop..har värsta flabb anfallen.
Sen är hon så snäll & HJÄLPER mig me min ridning & va ja ska tänka på o så.
L O V E till henne.

På lördag ska jag åka till Nääs & hoppa Mirja. Söwta Lisa med ännu söwtare Ragge ska nog hoppa där me ;-) !!!!!



Imon ska Thonnis vila & jag ska rida Gevalia & Mirja.

På måndag ska ja me mamma in till göteborg på inköp o köpa in massa fina kläder till Sjöbarn. Ska bli kul.

Men ska ladda upp filmen på Mirja nu....håll koll nurå.

 

/ nellish






Kommentarer
Postat av: ida

du och hon dära ktistina har ju lika danna ridhjälmar

2010-08-07 @ 22:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0