BÄSTA KOMMENTAREN ÄR........

Titta vilken fin kommentar jag fått av `Madicken` !!

Så självklart blir ju du den som jag lägger ut här på min blogg. Så snällt & ärligt skrivet av dig,blev verkligen jätteglad!!!!
LÄNKNINGEN BJUDER JA PÅ ;-)

Kram Nellie Berntsson <333



Här kommer den:

Madicken

Jag läser din blogg av den enkla anledningen att du verkar vara en grymt motiverad ponnyryttare men bra ambitioner, min dotter ser upp till dig och dina hästar och satsar stenhårt med sin ponny. Hon är bara 6 år men vet vad hon vill, hon ska bli bäst och vägen dit är hårt slit, blod svett och tårar men också lycka, glädje och lugn det tycker jag du i din blogg visar på ett bra sätt.

Lycka Till med allt och var den du är




Kommentarer
Postat av: Madicken

Oj, vad snopen jag blev när jag kikade in idag...:)



Ha en underbar dag!



Kram

2010-08-30 @ 20:16:34
URL: http://abimopectore2010.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0