Andas,,,,

Hej...ja e här..litegrann.

Imorse vakna ja typ 04.30.....kunde inte somna om.

Åkte me mami til göteborg...hade inte jättelust...men hon ville o ja hade lovat d ;-)



Vi åkte tilll nåt som heter Fashion House i Göteborg. Ett ställe där dom har massa olika märken....till butiker typ.

Vi köpte in 3 märken på detta stället...liite bilder..





jajaja...lite så....hahaha

denna snygga jackan kommer in....ME LIKE



När vi va klara där drog vi vidare för att köpa in ROXY & QUIKSIKVER.

Kolla detta stället...asså såå coolt när man kommer in & Karin som jobbar där bjöd på glass....





hehe...asså så fräckt e det där.



massa fina kläder...som kommer in typ NÄSTA år.

L Ä N G T A R::::::::::::





LOVE TILL DENNA HOODIEN asså...mums



ja fick prova massa coola kläder....bra..fick mig att tänla på annat.



sen åkte ja o mamma o käka o satt o prata....länge <33
SEN.....HEMMA...CHILLA LITEGRANNA.
ÅKTE TILL MINA ÄLSKLINGAR I STALLET.
DAGENS RIDPASS:
Thonna: Paddocken i 30 min...sen ut & galopperade på ängen.
Skritta i skogen.
Gevalia: Smilla red henne i 30 min i paddocken. Sen hoppa ja henne på vår lilla bana med natur hinder.
Mirja: Anna red henne i 30 min i paddocken. Sen hoppa ja henne på naturbanan med hinder.


Smilla.... Gevalia...söwta



Anna & Smilla i paddocken



Kolla va mysigt i vårt stall i boxarna....har dom satt upp typ spotlights...så när man släcker blir det värsta myset i stallet fö dom 2.



Laddar upp filmer från idag...kommer...


/ Nellish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0