It`s like that...and that`s the way it is ......

Shiiit va gott ja sovit inatt. HI HI HI
Igår va as mysig dag. VI drog till Göteborg, gick på stan & kolla lite. Ja prova ett par jeans, shorts & en jeans jacka men inget va i min smak typ :(
Köpte en mascara & en sak till (hemlig).
Smilla köpte as söta Converse till sina små fötter.
Sen gick vi & käkade - AS GOTTISH, sen gick vi på bio - DEN va super bra.
Sen satt vi på avenyn & käkade & myste lite mer;-)
EN AS COOL PÅSKAFTON <3<3<3<3<3<3



Förra året hade jag röda solisar......detta året köpte jag rowsa solisar.
Slår vad om att alla springer runt i rowsa solglasögon denna sommaren - suck. @

SÅ HÄNDER IDÀ DÅ????
Chill....ska rida senare på Gevalia.

Dagens Nellie B (för övrigt finns dagens på många bloggar nu.....suck )

dagens outfit: baggy jeans & linne

dagens frisyr: typ RUFS;-)

dagens parfym: dplce gabbana light blue

dagens sms: Glad påsk mf top class

dagens svar: mf top class????

dagens diss: en sak igår :(

dagens hiss: modevisningen på ingång..

dagens läs detta: ljuger du för mig elle??

dagens detta skiter jag i: härm apor @

 

hahahaah JAG knäppo igår :)

va e det med min ponnys pann lugg????

asså den e lika tjock som 10 ponnys pannluggar ihop??

aaw..men en härlig tofs fick hon ialafall;-)   <3<3



Ja & Adde på romantisk middag...hahaha



Asså vi ska ALLTID busa när vi e nånstans.
Vi tävlar vem som springer snabbast, kommer först fram. tar på sig bältet först, äter snabbast......serri LOVE U - för att du e bäst!!!

<3

Dagens låt idag måste ju bli den som vi ska ha på modevisningen..eller en av dom vi ska ha på modevisningen, lyssnar på den hela tiden nu jue!!!




/ NELLIE BERNTSSON


Kommentarer
Postat av: sofia

du och adam är gryymt söötaa ihop! :)

2010-04-05 @ 22:46:21
URL: http://sjoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0