Utkast: April 25, 2010

Okey...fick kommentar att min blogg börjar bli tråkig :(
Kan typ hålla me;-)
Vafan ska ja skriva om då???? Istället för o klaga, kom me ideer om va ja ska skriva om.
Men trots allt att den e tråkig, har ja mer som läser den nu än innan??
Men okey...ska skärpa mig - lovar!!!
Vill ni ha mer filmer??? Mer text??? Mer inlägg??
aaa SÄG NU DÅ!!!!!

TÄNKTE NU SKRIVA OM DOM PERSONERNA SOM ÄR NÄRMAST MEJ, SOM KÄNNER MEJ MESHT!!!!

Sen självklart lär man känna nya folk o så. Men ja e ganska TIGHT med mina vänner som står mig närmast & släpper inte in vem som helst runt mig.....venne varför???

Adam Larsson:
Adam går i min skola, vet inte hur vi började umgås?? Men vi snacka typ på msn o så. Sen börja vi messa & snacka i telefon. Sen kom ja på den bästa ideen att para ihop han me min kompis. Tack o lov att det inte va intressant, för vi blev as kära istället. PANG sa det bara!!
Vi e väldigt lika i sättet, mycket humör o kan bli snabbt arga!!
Även på varann...hahaha...men vi e döds kära!!
Gör ALLT ihop.....han e min bästa vän & vi pratar varje dag.
Inte så mkt i skolan...men direkt efter vi slutat!!!!   <33

 adam

Alex:
Alex o ja började lära känna varandra på bdb i maj 2009.
Ha kommentera mina bilder...o typ ALLA bilder.
Han va kusse me Gurrelurr som va min kille då.
Hela den sommaren träffades vi nästan varje dag. Även om inte gurra va med så var vi 2.
Sen tog d slut me G & vi fortsatte hänga lixxom.
Vi messa varje dag, minst 5 sms. Alex e ofta hemma hos mej & vi chillar o så. SJUK humor har han med!!
TYvärr blir han trött på mej ibland då ja velar fram o tillbaka med saker o så....men som en äkta vän så finns han alltid där.
MASSA tjejer e kära i han.......kan man förstå.
Tyvärr har han vart länge kär i en tjej.....som inte e kär i han :(
Hon älskar han på ett annat sätt......men inte på samma som han.....hoppas han hittar sin dröm snart!!! puss

 alex

Inez:
Inez e min mamas bästa väns dotter. Hon e 3 år äldre än mej & e som min storasyster. Vi tävlar, rider & umgås ihop. Då mamma & hennes mamma umgås as mycket, så vet vi mycket om varandra,det känns skönt.
Inez e som min stora syrra verkligen! Hon e as rolig, söt, busig & vi har samma tråkiga humor;-) hihihi
VI träffas varje dag i stallet & tävlar ihop på helgerna..aa så det blir att vi umgås jätte mycket!!!!
Sen ere omöjligt att få me henne på bild typ @@@

inez

Doris:
Doris e Inez lilla syster. Asså man kan inte tycka illa om Doris. Hon e sååå galet snäll & rolig. As busig e hon med.
Me Doris kan man göra allt!!! Vi har ponny båda 2 & tävlar ihop. Men vi tävlar inte mot varann...vi tävlar me varann.
Ja hejjar på henne o hon på mej såklart!!!
Vi känner varann as bra för att vi e så ofta. Firar nyår ihop o så. Doris e osså som en syster....fast en lilla syster då <3333

Doris

Nellan: Nellan o ja började umgås typ 2009. Vi e aslika tycker många o så. Nellan e väldigt lugn!! Så hon passar mej bra, för ja e typ INTE lugn.

Nellan känns nog som den personen som jag väljer att säga saker till, som ja vet att hon inte talar vidare, hoppas jag.

Vi umgås iblan efter skolan...men inte jätte ofta. Men hörs varje dag o så. Kommer vara kompisar LÄÄÄNGE d vet jag.

nellan

Tilde: Mathilde är en tjej som var ihop me Alex då vi lärde känna varann på bdb. Nu umgås vi ofta & har kul. Iblan mer ibland mindre.
Just nu på senaste har vi umgåtts as mycket.
Vi skrattar åt samma saker & älskar kläder båda 2.
Hon tycker nog ja e jobbig ibland med mina velanden hit o dit!!!
Men de u ju d som räknas...i vänskap att man stöttar varann!!

tilde

Gustav J : Är en vän som ja tycker jättemycket om!!
Alltid snäll mot mej & på gott humör. Vi börja umgås i juni 2009 & hängde hela den sommaren. Massa skojj hitta vi på!!
Messar typ varje dag & går i samma skola.
Gustav är en som man kan lita på & riktigt schysst klädstil!!

Ja...det e dom perspnerna som e närmast mej, Nellie.

Såna som ja litar på & pratar me varje dag!! Såna som betyder nåt, som det hade gjort ont att förlora :(

JAG ÄR LYCKLIG MED BRA VÄNNER!!!!

Sååå va händer idag då???

* Chill

* stallet

* bada gevalia

* fixxa stallet

* hem & chilla igen

Mina 4 senaste sms i inkorgen:

* mena d

* varför kan du inte??

* men ja vill juuuuu @@

* godnatt bby love




/ Nellie B, klart


Kommentarer
Postat av: Fille :DD

Vem e alex kär i??

2010-04-25 @ 18:28:32
Postat av: Fille

Vad betyder JAG för dig?? :o

2010-04-25 @ 18:49:03
Postat av: N E L L I E K

Puss gumman...älskar dig mest <3

2010-04-27 @ 12:01:50
URL: http://kompisarbetyder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0