Lördag - LÖrdag.. . . . . .tjennnaaaaa

ASSÅ GUUD VA JAG HAR TRÅÅÅKIGT.

SNÄLLA RÄDDA MIG...NÅN KOM HIIIT & RÄDDA MIG <3<3<3

& VA HAR NELSON GJORT IDAG DÅ???

VAKNAT
BDB:AT
MSN:AT
SVARAT PÅ MESS
KÖPT JULKLAPPAR TILL OLIKA PERSONER
KÖPT AS STOR JULGRAN
VART I STALLISH, RED I MANENEGEN HON VA AS FIN & HEEELT UNDERBART <3<3
HANDLAT
KLÄTT TJOCKIS GRANEN
ÄTIT
KOLLAT PÅ TV
NU BLOGGAR JAG........<3<3<3<3


ASSÅ  TRÅÅÅK DAG ELLER HUR???


såna här dagat tänker ja en massa saker. huvvet snurrar runt me alla tankar typ. ja en en sån som tänker as mycket.

igår va en soft kväll......as myshig......hahaha
bamse klubben hela dan & kvällen typ....





fin du e älskling...<3<3<3<3<3

naaaaw.....



vad vi har vet vi.......love comes from inside <3

JA & min syrra Smillllllaaaa <3<3<3

men oki alla här.......
imon ska jag rida med Doris i manegen. Hon ska rida Noppe.
Sen blire soft ba;-)

Messade me alex till typ kl 00.00 inatt....haha när han börjar måste typ vi hålla på tills nån slutar & vi ger oss aldrig typ.



äkta vänskap tills vi döööör <3<3 love u alex <3<3


fan va bra underbara tjejer o killar jag har runt mig asså.
i love u mer än ja kan säga asså.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


/ er Nelliieeee 




Kommentarer
Postat av: tilde

<3<3<3<3

2009-12-19 @ 21:18:09
Postat av: Nellan

Söttaa ni är du & adde;-)

<3

2009-12-20 @ 10:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0