Chill dag <3<3

Ida va ja i stallet LÄÄÄÄÄNGE & prova alla nya fina saker till fina ponniiin <3<3<3


fina ponnyn

naaw min fina tjej <3<3

Sen sadlade jag & satte på nya fina tränset....


naaaw fin hon blev


fin va??????



Red markarbete sen i manegen, hon va sååå fin.
Sen hoppade vi nåra hinder med, höjde upp 1 på 90 cm & vi flööög hon & jag <3<3
Hon va bäst idag asså <3<3
Startlistan ute:
Startar som nummer 3 i 1:a klassen
Startar som nummer 1 i 2:a klassen

JAG BEHÖVER ETT LYCKA TILL ....PLEASE



STYLE BY NELLIIEEEEE



STYLE BY ME, NELLIIEEEE

imon åker älskling bort i 6 dagar.
kommer sakna han mest aså...så trååååååååk :(:(
kommer sakna dig adamish...

 FIIIIN <3

Älskling fick fina julklappar av mig........naaw sötis blev han <3<3

Nu pratar jag med Almin on the phone.......hahaha...han e för kul den killen;-)

Pratar me Tilde på MSN....saknar henne....sötish <3<3<3<3<3<3

 puss <3<3



Nelliiieeee styylleeee

Okey......love u

/ Nellliiieeeee











Kommentarer
Postat av: tilde

saknar dig me sötis <33

2009-12-26 @ 10:22:54
URL: http://tildeopsahl.blogg.se/
Postat av: sofie<3

Lycka till<3

2009-12-26 @ 18:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0