Jag har så galet kloka läsare...

Ibland är det lungt på bloggen & ibland stormar det.
Ibland skakar jag av mig saker & ibland blir jag förbannad.
Som ett hav...ibland blåsigt, ibland heeelt stilla.
Men en sak.
Ta mig aldrig för att jag är dum.
Jag är smartare än ni tror & jag lever INTE i nån låtsas värld som inte finns.
Jag tar mej för utmaningar hela tiden, tar för mej av livet.
Vill bli nåt, sen på vilket sätt....det kan kanske diskuteras xd
Idag har ja pratat med mycket kloka männsiskor runt mej....
Å alla säger det samma......LEV LIVET NELLIE; VA DEN DU ÄR!
Jag fattar la att bilden med magen & JLV skulle bli SJUKT omtalad - men det är det de går ut på.
Statestiken igår va ENORM !!!
Alla tankar & känslor kring min lilla mage & många tjejers drömkille xd xd
Det hela börja med att allt va tillägnat BÄSTA ELLA OLSSON BROANDER.
Å visst...hon va den första som nappa & FATTA SKÄMTET!!

Hej nellie! tänkte bara säga att
din nya header är sjukt fin!
Jag förstår att du har det tufft med alla som snackar skit och sånt om dig. Det där med magbilden är ju inget fel, killar får liksom visa sina magar och allt, då borde ju tjejer också få det ?! jag förstår inte problemet hos folk. Men hur som helst så ska du veta att du är en sjukt stark och tuff tjej, du får aldrig ge upp, låt inte alla avundsjuka människor trycka ner dig! Stå upp för det du gör, som du alltid
gjort :):)
Du vet att du alltid kan snacka med mig om det är nåt, även om vi inte känner varandra! Eller, du har kommenterat min blogg några gånger, det är jag som har bloggen med den där ponnyn pux som avlivades ^^
Säg till om du kommer och ska tävla eller bara va i Nyköping eller runt omkring nyköping nånstans, då skulle jag gärna fota dig och så om du ska tävla här :):) hehe, ha det bra! Kram Amanda Karlsson

Fick detta pm:et av en cool tjej.
Tycker det va sjukt bra skrivet. För visst är det så.....skillnaden mellan killar & tjejer.
Killar kan stå & spänna magen & armar & allt annat & det är ba tufft!
Men om en tjej skulle göra nåt.
Ajja bajja.
Ne...men om en tjej står i bh & tar kort i en spegel som är sådär 15 år, då är det as sexigt elle nåt.
Men om ja, som är 11 lägger ut en bild på min mage...då är det åh herreguuuud!!
Men se på det som det är - en 11 årings MAGE.
INGET ANNAT, tänker DU på nåt annat....så har DU problem.
Jag heter Nellie Berntsson, jag kan INTE föändra världen.
Men ja kan försöka göra den liiite roligare & på nåt sätt har ja lyckats, för du läser detta just nu.

Min blogg är sjukt stark - för att ja e liten & driver den.
Men ja e lika stark utan den oxå.
Ja kan lätt stå upp för mej själv eller nån annan, om man behandlas fel.
LÄTT.
JAg få många att må bra, få mejl, pm & kommentarer varje dag.
Så det vet jag.
Det tänker ja fortsätta med. Få andra tt må bra - lila mycket som ni få mej.
Tycker att vi tjejer ska rycka upp oss MER.
VI ÄR GRYMMA. MINST lika grymma som killarna - om inte bättre.

Kommer säkert få massa åsikter om detta nu.
Men ja e glad över att ha smarta människor runt mej.
Å jag är stolt över att vara född 00 & ha spelat in ett tv program, kvalat en otävlad ponny till msv, driva denna stora bloggen, sköta skolan, vara söt, vara en bra kompis på en & samma gång!



IF SOMEONE IS TRYING TO BRING U DOWN, IT ONLY MEANS YOU ARE ABOVE THEM...



Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

Beundrar dig så sjukt mkt Nellie! Önskar verkligen jag kände dig, du är grym tjejen! :D

2011-09-02 @ 14:37:15
URL: http://ebbamolin.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej Nellie.

Din headers blev skita fin! och, nellie, du ska vara stolt för den du är , du är en tuff tjej som inte bryr sig om vad andra tycker, du gör det du själv vill. Och det är rätt. Och typ den där men magbilden, den går ju INTE JAG runt och snackar skit om. alltså om jag skulle säga nåt om din blogg så skulle det vara nåt snällt. För dom som snackar skit mår ju dåligt själv<33333333333333

/ Från linn, love you <3333

2011-09-02 @ 14:43:44
Postat av: emma

diggar den nya headern stenhårt ! ;D <3

2011-09-02 @ 14:44:34
Postat av: linnéa

Asså du skriver verkligen helt SJUKT bra inlägg hela tiden Nellie! <3

2011-09-02 @ 14:47:21
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/
Postat av: Emilia M

Headern var sjukt fin, men är det någon av läsarna som har gjort den?

2011-09-02 @ 14:51:55
URL: http://millemusic.blogg.se/
Postat av: Noora

Och du har så GALET fin och bra blogg! :)

2011-09-02 @ 14:59:52
Postat av: Clara ♥

SNYGGSNYGGSNYGG HEADER!



btw ; varför svarar du inte på mitt PM? :'(<3

2011-09-02 @ 15:02:29
URL: http://claraask.blogg.se/
Postat av: max

Najz ;)

Diggar headern as mycke ! (y) Snygg :) <3

2011-09-02 @ 15:03:43
URL: http://braxaan.blogg.se/
Postat av: sofie

äntligen fredag.

nu börjar helgen!

vad händer för dig?

puss sötnos

2011-09-02 @ 15:18:39
URL: http://sofiejohannessons.blogg.se/
Postat av: Bella

Fina Nellie!

Du är en helt fantastisk tjej. En grym tjej med glimten i ögat, du är en tjej som tar tag i saker och kommer att nå dina drömmar.

Njut av tiden, sluta aldrig drömma.

Du kommer att nå dit du vill!

Stor kram från Bella (PA)

2011-09-02 @ 15:34:40
URL: http://viltyra.blogspot.com
Postat av: amanda h

för det första..

HEADERN ÄR DET VACKRASTE JAG SÄTT ♥

NU BLEV MAN FÖRÄLSKAD..



Det andra:



Nellie du vet vad jag tycker..

och du vet säkert vad jag ska säga.. men VA DEJ SJÄLV. LEV DITT LIV!

folk som försöker sabba det.. du vet att dom är avendsjuka...

Ta aldirg åt dej sånt.. som du inte förtjänar ett smack av..

Glöm aldrig vilken fin brud du är.. Du har ett hjärta som är värt att döda för♥

när jag klickade in på bloggen nu..

den nya headern..

det visar att du är stark..

Vissa att du är riktigt kaxig.. för du är det på ett grymt sätt..

det du vill ha... får du genom att förtjänba det..

känner ingen dam som kämpat så mycket som dej..

ALDRIG.

Innan jag fick syn på dej första gången..

Mitt liv var sänkt på botten..

varje dag.. blir jag starkare.. jag följer dej.. tar efter dej.. jag vill bli som du..

För du vågar stå på dej.. och visar att ALLA är lika mycket värda.

att känna sig vacker.. att lära sig med åren..

Att vara mogen är det bästa♥

Tror inte jag skrivit så här från hjärtat förut...

men Nellie.. du gör liv bättre.. du förändrar världen..

du gör tjejer till strakare individer..

visa detta på bloggen eller vad som helst..

jag står upp för mig själv nu.. PÅGRUND AV DEJ..

Jag har aldrig försökat älska mina vänner så mycket som från dagen i december.. då du kom upp på internet..

Att försöka framstå som nått man inte är..är meningslöst.. men att vara sig själv och att älska det är galet tufft..





När du inte pallar mer.. ska jag acceptera det som fan.. för allt du gjort för mig.. och tusen andra.. så förtjänar du att vara dej SJÄLV. UTAN EN BLOGG..

När du är 20 år så rider du mot Daniel zetterman i falsterbo.. ska sitta där i publiken och hejja på dej.. sprina ner på gräsbanan och krama dej och säga TACK.

du ändrade våra liv december 2009.

Vill bara säga dej en sak..

ge aldrig upp.. om du gör det.. ska jag ge dej förtroendet tillbaka.. knuffa dej lite i ryggen och se dej i ögonen och säga: du fixar det hjärtat..

det som jag velat säga 1000 gånger fast det inte hänt..

Vill pusha dej mer framåt..

du ska sträcka på ryggen för du är så galet underbar♥

det du gör mot människor.. är galet.

vet inte om jag ska sluta skriva nu. men hoppas du fortfarande läser..

Men ska säga det att.. Vad som en händer.. ska jag stå upp liak mycket för dej om inte mer.. som du gjorde för mig.. Du lärde mig att vänskap är ömtåligt..

att man inte behöver vara stenrika med en 300 000 kr ponny för att lyckas.. utan att man kan bli stor. genom att lära sig.. och själv vara 11 år och utbilda en westernponny på 8 år till en ponny i SM KLASS!

det är TOP CLASS..

Det är Nellie Berntsson.



Nellie.. tack för allt du gjort,gör och kommer göra. Jag älskar dej.. för att du visar att stjärnorna inte är långt borta.. vi är DOM.♥



PUSS & KRAM Amanda♥

2011-09-02 @ 15:51:04
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Fredrika

snygg header! (:

2011-09-02 @ 18:25:04
URL: http://dessiboy.bloggplatsen.se
Postat av: josefine

shit vilken sann text Nellie!

jag känner inte dig men jag skulle JÄTTE gärna vilja göra det!

inte för att ha en kompis som är ''känd'' utan för den chey du är! en sån kämpe..

tar sig egenom allt!

jag är ett fan ( engelska) till din blogg men också ett fan till DIG, självaste nellie berntsson som person! för den du är och för det du gör,

vad du än gör..SLUTA ALDRIG KÄMPA! <3



kram jossan

2011-09-02 @ 20:42:54
URL: http://cheeeeeyen.blogg.se/
Postat av: Lina

Keep up the good work Nellie!

Varför ska inte killar och tjejer behandlas lika i vårat samhälle? Varför kan killar göra som dom vill medans vi tjejer ska sitta tysta ocg kolla på.



En tjej får ju ABSOLUT inte stå ut på något sätt, då blir det rabalder. Detta ska vi inte acceptera!



Folk kan säga hur mycket dom vill att vi lever i ett rättvist samhälle, men det är bara en lögn som dom intalar sig själva

2011-09-02 @ 23:36:34
Postat av: Ellinor Tjäder

Ja men eller hur! Headern är grymt fin och känns verkligen som DUU! :D Tycker verkligen att texten fanns som handen i handsken...



Grymt skrivet! Jag läste igenom ngra av dina kommentarer du fått nu..



Såå sjuuuukt fina! och jag hoppas verkligen du tar åt dig av allt fiint och skiter fullständigt i allt skit! Ta ALDRIG åt dig det! Förstår att det är svårt att ha en jädra massa människor som är så SJUUUUUUKT avundsjuka! Och nästa minut så har du flera turen som DIGGAR dig! Men det är ju mååånga fler dom hissar än dissar dig! så ta åt dig av hisset och skit i dissen! Du är stark..



LÅT INGET HINDRA DIG FRÅN ATT VARA DEN DU ÄR!!!!!!



btw, tack så sjuuukt mkt för att du har varit inne och kikat på min och mina kompisars blogg! Skulle vara jätte roligt att du bra kom vi vet om du är inne och kollar! :)

2011-09-03 @ 08:44:20
URL: http://hestcrew.blogg.se/
Postat av: antonia bloch<3

Åhh..GUD vad fin blogg du har!!<3;) Jag verkligen älskar det du skriver och att du vågar vara dig själv. Jag tycker själv att det är jätte svårt att vara mig själv och stå för det jag tycker. Du har verkligen VÄRLDENS bästa blogg...läser den så ofta som möjligt. Hoppas att du ta i mot alla fina kommentarer du fått för det är du verkligen värd... skit i allt dumt som vissa skriver.

Ps: SJUKT FIN HEADER!! Kram Kram...antonia bloch<3

2011-09-03 @ 10:48:06
Postat av: Anonym

din mamma driver ju bloggen åt dig. men det är ju ändå DU som är "star quality" eller vad det nu är du kallar dig själv

2011-09-03 @ 23:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0