Bildminnen....2

Du ska ta en bild från ditt hjärta som betyder allraallraallra mest för dig. Positivt eller Negativt. som får ditt hjärta att värka av kärlek/olycklighet, vad som helst. En bild som betyder något otroligt att du inte vet vart du ska lägga alla känslor som bubblar upp inombords!

En bild som får dig att bli lugn, att typ slappna av och tänka "fan vad bra jag har det ändå" ;) Bästa bloggen du har!



Jag var så jävla lycklig där o då med han.
Kommer ihåg den kvällen. Vi cykla ner & bada, grilla korv & hade så sjukt mysigt.
Kramades & ja satt i hans famn.
Va så galet kär i denna killen å allt med han.
Men just denna sommarkvällen var fantastisk & att få vara med jsut honom där & då.
BIlden e sjukt fin & det strålar kärlek & lycka om den tycker jag.


En bild som får dig att bli lugn, att typ slappna av och tänka "fan vad bra jag har det ändå" ;) Bästa bloggen du har!



Lätt denna. Debut på gräs, debut på LA med Stella & för mig & VINST!
Den påminner mej om shiit va lycklig ja e för att få ha en sån ponny som stella.
Att sitta på en ponny som jag litar på.
Som alltid vill & gör sitt bästa.
Blir det nåt, så är det mitt fel......
Det är en unik känsla att få känna så.....


.....kommer mera

Kommentarer
Postat av: bella

har du inte ett ganska starkt bett på stella ? :O

2011-09-10 @ 14:57:42
URL: http://lillasotabella.blogg.se/
Postat av: yo!

söta tsm :)

2011-09-11 @ 01:01:59
URL: http://hiphopgirls.blogg.se/
Postat av: Julia

Åhh vilka söta minnen! :)

2011-09-11 @ 14:12:54
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0