Svar del 3

hej fina nellie!

1. Dina känslor för gurra... är dom starkare nu elr förut när ni var tsm?"finisar"

2. Vilken är den hårdaste pressen i ditt liv just nu om du förstår?

3. om du vann 1 milj... vad skulle du göra med dom då? ( om inte flytta till en gård xd )

hoppas du vet att finare ängel en du får man leta efter !
du betyder sjukt mkt..
kram <3

Svar :

Asså då var ja jue aldrig riktigt "klar" me ****. Nu är jag helt över ****, å då känns det fucking underbart.
Sen nä man blitt så pissigt behandlad av en kille som ja blev av han...så vill ja ha en kille som e mer lik mig i sättet.
Det är G....vi e sjukt lika.
Så svaret är ja....dom är starkare nu. Riktigt starka.

2. Att ja vill upp & nolla LA klasser snaaaaaaart. Gärna NU. Det e dags nu.

3. Köpe en HET b ponny som kristians hanna fick plocka ut te mig XD

Tack för allt fint du skrev <3



hej nellie
vill du ha fler ponnys?
hur länge tror du du och gustav kommer vara tsm?
När ska du ha större häst/ponny?
var har du köpt dina röda ridstövlar?
jag själv har 2 hästar och 3 ponnysar och alla är sport hästar/ponnys om du skulle köpa en häst/ponny till skulle de va en sportponny??

svar:
Nej OH nej...max 2 st räcker gott.
Så som det känns nu...länge <3
När ja fyller 13 år. Då kollar vi på C ponny. Vet redan vart ja skall köpa min c ponny på vilket ställe...den står bara o väntar på mig...hehe
På sjöängens ridsport...dom beställdes.
Japp.


Vad är dina för- och nackdelar i ridning?
Kram:)

Vi börjar la me nackdelarna :)
Ja kan låsa mig i handen o bli för hård i handen för att jag BARA haft sjukt heta ponnysar.
Gevalia va jue oxå framåt lixom.
Kan lätt lätta från sadeln nä ponnyn blir fö stark..det ger mig mindre styrka o då drar ja imunnen

Fördelar.
Kan nä ja väl kommer te ridning få till en snygg sits.
Bra balans.


Hej!!
1. Vem av ponnisarna gillar du mest? Du får bara välja EN!!
2. Hur blev du och Gurra ihop igen?? nyfiken!!
3. VAr har du köpt din röda kingsland väst?? Diggar sjuktmycket!!
4.Vilket e ditt favorit fotbolls lag?
5. Vilken favorit spela i barca?
6. Hur ser din drömponny ut och ur e den i sitt sett?
7. Vilken e favorit bloggen som du läser?
8. VAd e ditt mål med ridning?
9. Vad vill du göra eller jobba med framtiden?
10. Läser du min kopis blogg,
www.Victoriatysell.blogg.se??

Svar:

1. Jag kan inte det. Omöjligt. Vägrar.
2. Svarat på det innan. Love takes over.
3. Sjöängens ridsport.
4. Barca in my <3
5. MESSI
6. En hembys ponny...en skimmel.Framåt men inte dum.
7. PAOW in my <3
8. Att få hoppa sm i varje kategori.
9. Ja vill bli vetrinär.
10. Kollat.



har du fått mens?

Svar: Mens är ngt alla tjejer mellan 10 - 14 år får. Grattis!
Finns böcker på bibloteket om du vill läsa mer om det.



1. vad har du för telefon?
2. vad är ditt favorit schabrak?
3. hur mkt tjänar du på att blogga?
4. i vilken stad bor du?
5. ska d köpa c ponny snarrt?

Svar:
1. En svart sony ericsson
2. Mitt scapa
3. Olika...men mina föräldrar å jag vet.
4. PÅ en ö som heter Tjörn
5. Nepp inte snart.

AA tack för alla frågor ni :)
Svarat så gott ja kan å orka på alla.
As kul att ni e nyfikna o frågar massa...gillas.



/ nellie b



Kommentarer
Postat av: Maritin och Jakob

Här kommer vår humor version av "Om sanningen ska fram" med Eric Amarillo..

Det är en mycket het låt just nu som alla går och nynnar på..

men denna version hoppas vi ska få feste även i gbg trakten...



Vore kanon om du slänger upp den på bloggen..



http://www.youtube.com/watch?v=Zq-iUuR8Dyo



Detta är sommarplågan nr 1..... kom ihåg att det är på din blogg som de förs hörde den...heheh





Ha de gött Moj



Martin och Jakob...



2011-05-05 @ 15:19:03
Postat av: alice

jag tycker du ska köpa min lilla miss moneypenny! :D vad jag har sett så rider du superfint och om du vill ha en het häst så passar hon perfekt! ;)

2011-05-05 @ 16:46:42
URL: http://alicebjorkhill.devote.se
Postat av: LisaLundberg - Fotograf - Hästgalen

vars står ponny du vill ha? ;)

hemsida? :)



KRAM! <3

2011-05-05 @ 17:18:39
URL: http://fotoliiisa.blogg.se/
Postat av: jessika

vad söt du är :) kramar

2011-05-05 @ 20:09:02
URL: http://justjessika.blogg.se/
Postat av: sara

haha, jag vet att alla får mens.. jag är 11 år och fick det för en vecka sedan undrade bara om du hade fått mens? :P

asså inte för att jämföra bara att jag inte kom på en fråga så jag frågade det :P hihi kram <3

2011-05-05 @ 20:34:43
Postat av: alva

man kan få mens från man är nio år till femton eller sexton ;)

2011-05-05 @ 20:36:37
Postat av: Frida

Började seriöst gråta när jag läste denna :

6. En hembys ponny...en skimmel.Framåt men inte dum.



Har precis sålt min Hembys häst skimmel efter Miclas Activ.. Hembys Lotus och hon är framåt men inte dum <33

Kolla filmer på henne om du vill ?

http://www.youtube.com/watch?v=g-Wh326vpxo

http://www.youtube.com/watch?v=dUmSKJkBuwk&feature=related



2011-05-06 @ 21:07:12
URL: http://fridaazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0