OKey dåååå......

Vad är din favorit musikvideo på youtube? / Olivia <3 <3



Denn låten är SJUUUUUKT bra. Spelar den all time nu. I mobben...datan å hemma.

åå vad kuul!
ölskar när du gör sånt häär kuul ):

1. vad var första tanken när du fick reda på att du var med i ponnyakuten?

2. Vad tror du kommer bli med Thoona nue? efter ponnyakuten- och att du är mer med Stella?

3. Vad är det värsta du kan göra framför tv:n?

kraam finaste ängel!
grattis igen!

kraam <33

1. Jag trodde först inte att jag skulle komma med...nä Tobbe sa typ...NU är det tyvärr så at....hehe
Men sen blev ja helt PAFF & börja lipa efter ja lagt på luren.

2. Thonna skall vara hos Linn Olsson Team SL när jag e hos ponny akuten! Jag är exakt lika mkt me Thonna nu som innan.
Thonna kommer få det bra hos Linn!!

3. Svära.........haha



Vad var det som gjorde att du sökte till Ponnyakuten?

Kommer många fram till dig när du är typ på stan?

Har många pratat om Ponnyakuten med dig eller har du hört någon som har gjort det?

Vilken är den minsta bloggen du läser respektiv den största?

Har du varit i Stockholm någon gång? :)

* För att jag har ett knasigt problem med Stella som kan sluta illa om jag inte får hjälp med det.

* haha...inte på stan, men det händer ibland. Typ på Liseberg o så ser man att folk känner igen en o på tävlingar o så.

* ALLA pratar om det just nu med mig XD

* Största Paow minsta......svårt att säga vems som e minst?

* Nepp...inte än. Me ska åka dit.


Tycker du att det ska bli läskigt att åka till ponnyakuten eftersom det är så långt bort??:)

Asså neeej. Jag har inga problem med att sova borta...eller vara borta.
Har lätt för att få nya vänner o e snabb på att lära mig nya grejjer.
Ponnyakuten here i come!!

Vad är din allra häftigaste upplevelse?? :')

Asså det måse jue vara Castingen till Ponnyakuten o sen när Tobbe ringde upp mig. Det var en riktigt knasig känsla asså.
Heeelt galet!!

sökte du till ponnyakuten, av en viss anldening att träfa jacob lv? håller med dig isf!! han e fett snygg.
har du träffat han ngn gång?
har du lastningsporblem med stella?
puss


hej! Asså jag sökte INTE till PA för jacob??
Men håller med dig....han e riktigt fin ;-)
Jag har sett han i Falsterbo...snubbla framför han. SMIDIGT.SE  XD XD

det första intrycket man får av dig är väl lite men vad är detta för fjortis blogg? men sen när man läst den ett tag så fattar man att det inte är så.
men jag vet några som känner dig asså inte genom bloggen utan på riktigt eller vad man ska säga, men dom säger att du är en helt annan person än på bloggen, och jag undrar bara om det är så? eller hur du ser "nellie på bloggen" och "den andra nellie i verkligheten" ?
många kramar Sara :)

Hej Sara.

Kul att du tycker att ja inte e fjortis XD
Hahaha.....men det stämmer nog. Ja nog kanske inte samma nellie...eller JO det är jag.
Fast skillnaden är att NI bestämmer hur NI tror att JAG är genom bloggen....sen när man träffar mig så kanske inte det stämmer med era "uppfattningar" då kan det bli knas XD
Men ja e en stark tjej...kan nog va blyg...men tar ingen skit & ger INGEN heller.

1. Hopptränar du inte Thonna längre?
2. Vilken e din favo låt just nu?
3. Hur kände du när du fick veta att du skulle vara me i ponnyakuten?
4. Ska du se på Champions Leauge finalen på lördag?
5. Hur kändes det när du skulle skriva på bloggen att du skulle sälja Thonna?

PS.Satt och grät när jag läste det!! LOVAR!!


1. Jo det gör jag..varannan vecka
2. pittbull tonight.....grym
3. Helt galet...det snurra allt kändes overkligt.
4. Neej då är jag i halmstad med min tränare.
5. jadu...hur kändes det......hmm...blandade känslor. Men det va MITT beslut

varför hoppar du så lågt med thonna för den har gått SM :P

Jodu....för att vi behöver flut. Hitta typ en rytm me varann som funkar. Nu håller vi på att hitta det.

Vilka klasser satsar du på med Stella i framtiden? :)

Förresten, G-R-Y-M BLOGG!

Jag & Stella satsar på SM 2012.
Det är det ENDA målet jag har JUST nu & tror ärligt vi kommer fixxa det
.



Hej Nellie!:D

Har du varit på ridläger med någon av dina ponnys eller på annan häst? Något du kan rekommendera?:)

Kram Elin :)

Ps. Älskar Kingsland-tröjan du fick i ditt påskägg, vill med ha en sån! Fast den är lite dyr XD :)

Hej.
När jag var lite mindre var jag hos en tjej som heter Anna på ridläger med Gevalia.
Det var mysigt...det jag kommer ihåg o anna e en super tjej!
Jaa den e as fin den tröjjan.....<3

/ nellie



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så tydligt att det är lastningen du har problem med.. På bilder från pa så är det är alltid en öppen transport i närheten & ponnyn har ingen sadel eller annan ridutrustning på sig..

2011-05-25 @ 21:10:27
Postat av: Sanna

Hai!<3

2011-05-25 @ 21:10:41
URL: http://cpskutt.blogg.se/
Postat av: mimmi

Vad var det som gjorde att du sökte till Ponnyakuten?

* För att jag har ett knasigt problem med Thonna som kan sluta illa om jag inte får hjälp med det.



Vad menar du med det? xd



2011-05-25 @ 21:32:07
URL: http://hoppnisssarna.blogg.se/
Postat av: emilia

kul! Visst är det det programmet när ungdomar får hjälpmed sina hästar?



Kan du inte lägga upp lite tävlingsbilder? :)

2011-05-25 @ 21:38:15
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: LOWA - En musikblogg

Tjabba!

Ställer en fråga till läsare i alla åldrar. Vore asnajs om du kunde klicka in och svara på den! :)

2011-05-25 @ 21:56:05
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: Lisa

vilken olivia? :)

2011-05-25 @ 22:03:54
Postat av: Eppen

äLSKAR DEN LÅTEN :D

2011-05-25 @ 22:09:18
URL: http://eppen.blogg.se/
Postat av: E M M E L L Y

Snygg blogg ;)

2011-05-25 @ 22:12:23
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas jag skickade mejlet till rätt adress, [email protected] Hoppas du gillar det, du är bäst tjejen.

2011-05-25 @ 22:22:31
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Clara

Hejsan söta du!!



1. Ska du till falsterbo i sommar?

såfall vilka dagar/datum :)



måååste ju bara vara där sammtidigt som dig!



2. Om man träffar dig, ställer du upp på en bild då? <3

2011-05-25 @ 22:45:03
URL: http://claralinneaask.blogg.se/
Postat av: anna

tuff blogg :)!

2011-05-25 @ 23:02:45
URL: http://kindies.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!



Vill bara tipsa om min blogg där jag säljer sommarens stora trend - EAR CUFFS - till bra priser! Dessutom: köp mer och få rabatt.



Ta en titt och hör av dig om du skulle vara intresserad!



Smycka mera!

Lisa

lisamatilda.blogg.se

2011-05-25 @ 23:17:34
URL: http://lisamatilda.blogg.se/
Postat av: Sanna

bra video =)

2011-05-26 @ 00:06:38
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror ni att ni kmr få träffa dom förra säsongena av ponnyakuten typ spela fotboll med dom?:)

jacob lv asså! kär!<3

2011-05-26 @ 07:29:06
Postat av: Annie

heej! nu har jag dragit igång med en tävling på bloggen där du kan vinna en bloggsvars inbjudan! gå in och tävla!

kram :)

2011-05-26 @ 07:32:08
URL: http://anniehjelm.blogg.se/
Postat av: Therese

Aha okej hon sa att ni var KOMPISAR och hade varandras telefon nummer och jag störde mig lite på att hon kopierade dina tekter för din blogg e så bra och man kan ju komma på eget ;D eller vad tycker du??<3

2011-05-26 @ 07:37:47
URL: http://Theresefabienne.bloggplatsen.se
Postat av: amanda h

åå va kuul.. nu vet vi lite mer haha xd!

Dina svar är alltid så stört sköna .. så äkta lixom :)



dessutom.. Vill du gråga mig nått på frågestunden?

då är du sjukt snäll om du gör det!



kram ha en fin dag idag!

puss! <3

2011-05-26 @ 07:43:19
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: maja

vad äre för problem du har med din häst? alltså eftersom att du ska till ponny akuten? :)

2011-05-26 @ 08:03:22
Postat av: Mana-en blogg om allt

heejj söta nellie!!

asså förlåt att ja kopierade TYP dina texter och typ små ändra ...!!

men ja lovar & svär... jag gör de inte längre !!

förlåt förlåt förlåt.. ja gör de inte längre och ja kommer aldrig att göra de igen, för jag blev ledsen när du tog bort mig från fb, och fatta vilket fel ja hade gjort!!! sorry bby ;) Vill du bli vän på fb igen ?

Kram

2011-05-26 @ 08:10:03
URL: http://manalicious.blogg.se/
Postat av: Klara

Ska du svara på delar med frågestunden?

2011-05-26 @ 14:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0