Ni önska vilka bilder NI ville se - JAG valde....


Kul ide tror ja fatta rärr nu nellie.
* En bild på blackie
* en fin bild på dig
* bästa minnet med adam




Vi börja vår tävlinkskarriär där jag senast startade.
Det var nåt pokal hoppet på Valsäng...gick typ sådär.
Men allt starta där iallafall.....på min c ponny Blackie





Sen en bild på mig själv ville ni se som jag älskar....då blir valet på denna.
Jag e osminkad.....bara jag. ÄLSKAR den bilden.



Bästa minnet mede Adam. Jadu....vilket ska man välja.
Märkte ni att jag skrev Adam ;-) Hahaha kan bero på att jag äntligen e färdig XD
Men seriöst nu då......denna bilden....



Denna bilden. För att jag var så glad över min placering & så SJUKT glad över att få dela den stunden med honom. BIlden är la inte så fin.....men han, jag & ponnyn = minnet <3

1. En bild på dig som liten, eller ja, typ 5 år :)
2. En bild på dig och G
3. Din finaste fan-bild

KRAM





Ja va ska man säga.....börja fjortis grejjen på läpparna redan som 5 åring XD XD



Denna bilden in my <3. Gurra e sjukt het på just denna bilden. Han luktade sååå gott & det pirra i hela kroppen den dan för ja var så intresserad av han.
Tycker vi 2 passar sjukt bra ihop.



Alla e fina på sitt sätt. Men denna bilden hade jag med i ansökan till Ponny Akuten faktiskt. Den e sjukt cool o visar mig på många olika sodor & sätt XD


1. En bild som väcker många minnen
2. Finaste bilden på någon av dina ponnys
3. En bild som du tagit



För att den kvällen & natten haha var galen. Vi hade så sjukt kul & mysigt å jag fick vara med dom jag älskade mest.
Jag fyllde år....vi fira mej på ett underbart sätt & ehm.....haha a just d XD



Ponnyn....finner INGA ord. Kolla på henne bara :O   <333



Denna på min fina kompis faster T...matilde opsahl. Den är fin...å hon e.


1. En bild på dig och någon du är/varit kär i.
2. En dag du var extra lycklig
3. En mysbild på dig själv



denna killen har jag vart väldigt kär i väldigt länge....



vann hela meetinget på TjörnHoppet 2010 på Thonnisen.
Då var jag lycklig & stolt över ponnyn å mig själv.
Då var det min största seger.



Mys & mys...men bilden är busigt mysig tycker jag. Jag var på ett riktigt bra humör just då. Det var inför en fotning på Sjöbarn....å det var sommar :)


kan nästan inte välja.. alla dina bilder är fina.. oavset..

men okey då..

1. en bild när du är sjukt glad.
2. en bild som du var mycket ledsen på.
3 och en bild när du är med den bästa personen i ditt liv!

kraam <3



denna bilden ragen igår kväll. Då var jag extra lycklig.....ni fattar varför sen XD



Under jul o nyår var jag tyvärr down. Det var slut mellan mig o Adam & ja försökte komma över han mellan alla gråt attacker. Tycker att man ser i mina ögon...att jag e lessen på insidan typ :(



asså dessa 3 : Hanna, Kristina & min mami har gjort sjukt mycket för mig. Varje dag. Men när det va som värst med ponny mammorna satte dom ner foter. NI betyder. ( vet att dom hatar bilden hehehe )


1. När du var riktigt liten (3-4år)
2. Första gången du träffar en av dina tightaste vännner
3. Den du älskar och aldrig kommer att tröttna på




Detta va innan GPA tiden, innan Tretorn tiden..innan pressen att vilja vinna & hela tiden får stå upp för hur man rider på viklen ponny.
Den tiden då alla red illa som f*n....men alla va bra endå XD



Älskar tyglarna XD



Men KOLLA!!!!!!!!!! Redan DÅ hade jag converse i stallet. Rätt Nellie :) XD



Fridolf...seriöst. HUR skulle man kunna tröttna på HAN??


1. Någon du inte skulle klara dig utan
2. På någon som förändrat ditt liv
3. Bild på det allra bästa minnet du har

Hoppas dom var bra (:






Bloggen & NI skulle jag INTE kunna klara MIG utan. NO WAY <3333333



Adam Larsson heter han som föändrade mitt liv......



Denna starten i Mountain Horse med Stella. Allt satt. Allt var bra. ALLT.


HOPPAS NI BLEV NÖJDA NU.......KANSKE KOMMER EN DEL 2 PÅ DETTA. FANNS JU MASSA MER KOMMENTARER!!
NU VAR JAG 100 % ÄRLIG NÄR JAG VALDE BILDERNA......
DET VAR JUE DET SOM LIXOM VA GREJJEN xd

/ NELLIE B






 


Kommentarer
Postat av: Anonym

När fick du reda på ponnyakutenuttagningarna?

2011-05-24 @ 13:07:28
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

roligt inlägg :)

2011-05-24 @ 13:21:08
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: julia

Riktigt fina & roliga bilder Nellie! (:

2011-05-24 @ 13:45:33
URL: http://nielsochjulia.blogg.se/
Postat av: Filippa

Åh, älskar alla bilder! Fast favoriten måste ju vara när du står i stallkläder och blåa converse och var jätte liten! Lika söt redan då ;)

2011-05-24 @ 13:57:40
URL: http://hoppar.blogg.se/
Postat av: Wwwwooorrrrfffarrr

ååååh bra bilder ...........

2011-05-24 @ 14:01:08
Postat av: Ella lindskog

Hej nellie!

kolla min skvallerblogg, BARA BRA saker!! och lite småkuliga:) Jag skriver aldrig nått taskigt! du är redan med där och jag har skrivit hur duktig jag tycker du e osv:D

2011-05-24 @ 14:24:10
URL: http://skvallerponnii.blogg.se/
Postat av: Linn

Nellie !



Detdär om Blackie , det heter en häst i ett stall, tror han finns kvar men jag har varit där för kanske förra året eller nåt och då såg den hästen ut so den på bilden och han heter Blackie, är den hästen såld och vilket stall såldes han till isf ? :)

2011-05-24 @ 14:31:18
URL: http://linnsipos.blogg.se/
Postat av: josefine

Det är den bilden jag redigerade till dig :D Kul att du tycker om den <3

2011-05-24 @ 14:40:43
URL: http://teamhusebacken.blogg.se/
Postat av: Ebba

ååh va söta bilder på dig som liten! =D as söta juu

och blackie är ju as sööt <3

<3

2011-05-24 @ 14:41:16
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: Denice

Fina bilder, söt du var som liten :)

2011-05-24 @ 15:01:45
URL: http://deniceejohansson.blogg.se/
Postat av: anonym :)

jättefina bilder nellie! hur tar gustav det när du skriver massa om adam o så? inget illa menat! :)



ps. svara gärna i inlägg <3 .ds

2011-05-24 @ 15:50:26
Postat av: F

Du ser den bilden med ditt bästa minne med adam och gevalia (??) tror jag det är iaf, i vilket fall som helst, hon som rider bakom dig på en brun ponny med en stor bläs, det är sophie sigeholt=hon som har miss money penny ! :)

2011-05-24 @ 15:59:26
Postat av: Julia

FORTSÄTT ATT LÄSA MIN BLOGG! :DDD <3

2011-05-24 @ 16:20:48
URL: http://ragnarpsroycerapid.bloggplatsen.se
Postat av: nini

Hej ,läs gärna min skööönaa blogg :D<3 trohet.blogg.se

2011-05-24 @ 18:23:53
URL: http://trohet.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej, vilken fin blogg du har :)



Jag har en liten tjänst att be dig om.

Jag är i final i Airtours fototävling och behöver din hjälp! Jag skulle verkligen uppskatta om du ville gå in och rösta på mitt foto, "Hej Manhattan". Det är lätt som en plätt och tar mindre än en minut. Lämnar du en kommentar kan du själv vinna 10.000 kr i presentkort hos just Airtours.



Det tar mindre än en minut och är lätt som en plätt.



Rösta här: https://apps.facebook.com/airtours-foto/?new=1&p=photo&id=380



Tack på förhand!

2011-05-24 @ 18:46:11
URL: http://hejmanhattan.blogg.se/
Postat av: Johanna

När du var liten så liknade du ju Smilla jättemycket xD



Kram !

2011-05-24 @ 19:27:43
Postat av: Anonym

När du var liten så liknade du ju Smilla jättemycket xD



Kram !

2011-05-24 @ 19:28:08
Postat av: Wilma

Hej!

Jag undrar vilken häst som ska va med i Ponnyakuten, och vad har ni för problem?



Jätte glad för svar!

//Wilma

2011-05-24 @ 19:37:15
Postat av: linnea<3

hej varför har du inte kvar blackie och vad hände melan dig o adam?<3 pöss

2011-05-24 @ 19:43:37
Postat av: felicia

det var jag som tog bilderna på stella från Valsäng :D

2011-05-24 @ 19:44:40
Postat av: Anonym

2011-05-24 @ 20:30:40
Postat av: Anonym

Om du tycker om skvaller bloggar så är

www.welovitall.blogg.se helt rätt för dig!

2011-05-24 @ 20:31:35
URL: http://welovitall.blogg.se/
Postat av: Tess Cameron

Kul med en blogg om hästar!



Jag har precis startat en blogg som handlar om sång och musik. Massa sångtips osv om man vill lära sig sjunga, när jag går på castings, är med i reklam filmer, sjunger i studios osv.



Ha en jätte bra kväll

Kram/Tess

2011-05-24 @ 21:26:25
URL: http://tesscameron.blogg.se/
Postat av: bella l

vet du om det är blackie som linn kristiansson i trollhättan har haft innan? :)

2011-05-25 @ 11:15:09
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2011-05-25 @ 11:18:13
URL: http://soevelinah.blogg.se/
Postat av: Evelina

Söööööta bilder!!

2011-05-25 @ 20:19:03
Postat av: Ella♥

Kul att du tog de jag önska dom när du e liten och rider. Gus så söt!

Men kolla gjärna min blogg

Kram :)

Och grattis!

2011-05-26 @ 19:36:26
URL: http://goldika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0