nellie hjälper till !!!

Hej! Jag vet att ni får jätte många mejl skickade till er men jag skulle bli jäätte glad om ni läste det här! Det är så att jag och min kompis söker två medryttar hästar i samma stall! Vi har letat jätte länge utan något resultat.. Vi har satt ut annonser på internet, satt upp lappar i olika stall och frågat runt till massor. Men det finns inte någon som är intresserad av att ha två medryttare på två olika hästar. Vi skulle därför bli sååå himla glada om ni ville publicera våran annonser på eran stora blogg! Det skulle vara en dröm då ni har så himla många läsare! Själv går jag inte på er blogg flera gånger per dag :) Jag skulle göra vad som helst?! Snälla Nellie, hjälp oss! Jag har också bifogat två bilder som ni får lägga upp om ni väljer att lägga upp våran annons!! 

Våran annons: 

Hej! Vi är två tjejer på 13 och 14 år. Vi söker två medryttarhästar i samma stall! Hästarna ska helst vara två D-ponnysar. Men en C och en D går också superbra! Ras, färg m.m. spelar ingen roll alls! Vi har letat länge efter rätt hästar men utan något bra resultat. Så vi hoppas att det här ska funka. Vi rider tre gånger i veckan på ridskola. Två gånger är dressyrpass och en är hoppning. Vi jobbar även i stallet en gång i veckan. Vi har ridit ca 7 år på ridskola. Men nu vill vi utvecklas ännu mer, och komma ut på mer lokala tävlingar. Vi bor i Stockholm så hästarna får gärna finnas i närheten. Vi svarar endast på seriösa mejl. Våran annons finns också här: http://medryttare.nu/fmr_ad_details.php?view=12515&image=1

mail: [email protected] eller [email protected]




ALL lycka till er tjejer.
Detta är nåt som alla vi som har egna hästar bode tänka på ibland.
FINNS mååånga ridtjejer därute som inte har den möjligheten.
Synd att ni inte bodde närmre...då hade ni fått hjälpa med mina!!

/ nellie

Kommentarer
Postat av: kissie

2011-05-18 @ 12:02:11
URL: http://kissies.se
Postat av: kissie

Hejhej Nellie, jag är Kissie (den äkta, faktiskt).

Och jag tycker du ska börja en CP-blogg.

ELLER VÄNTA... du har ju redan en..

/ Kissie ;**<3

2011-05-18 @ 12:02:57
URL: http://kissies.se
Postat av: kissie

Hej Nellie!

Det var inte alls Kissie i förra inlägget. Men det var en anonym tjej. Som hade tråkigt. Jag är ledsen, ta inte illa upp!

Jag ÄLSKAR din blogg, den är galet najs & du är min största idol!

Dina hästar är superfina & jag vill verkligen vara som du.

2011-05-18 @ 12:05:37
Postat av: erica

Riktigt fin blogg :)

2011-05-18 @ 15:06:31
URL: http://eminaerica.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kul att du hjälper någon!!

TACK för en överfin blogg!!

2011-05-18 @ 20:57:04
Postat av: Stella

Tack så jätte mkt! Såg nu att jag skrivit lite fel, hahaha! Jag menade att jag går in på din blogg flera gånger gånger per dag :D

2011-05-24 @ 17:12:56
URL: http://stellaobecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0