Music styleè as i want it.

Okey. Music då. Jag e beroende av music asså. Lyssnar nä ja rider, rummet, hemma....blåser på i bilen. Jag har grym musik smank om ja får säjja det själv.
Nåra som har exakt samma musik stil som ja e Gustav Jarlesjö & Felicia Gränsmarker.
Asså ja tycker det e ganska viktigt med musik smak.
De e hett att Gurra har en ÖVER bra musik smal o e intresserad av det som ja.
Musik e livet.....vi kör mina TOP 10 låtar i mina öron nu!!


Fortfarande BÄSTA låten. texten är övergrym. Handlar om kärlek när dom är som bäst/värst. Lyssnat sönder denna under olika perioder. Kan texten utan å innan. SÅ bäst. I let the bad ones in and the good ones go......stämmer ganska bra va xd ??


Låten är ju Top Class allover. Han som sjunger är elite for real snygg. RIKTIGT bra låt som är sjukt min stil asså. Älskar texten, flowet......den är en klart Top 10 låt.


Bara för att texten passar så äckligt bra in på mitt 2010 år. Låten får det nästan att knyta sig i magen....men den e endå riktigt bra.


SJUKT het låt. Lite gammal nu...men endå sååå bra. Spelas denna...dansar Nellie!!


Så jädra cool asså Här snackar vi gangsta stylèe !!! Nellie like


Serri...denna KAN inte bli dålig ens. Så jäkla min stil. 50 cent är KUNG. Punkt.


OH MY GOOOD...ni anar inte vilka minnen jag har till denna låten asså. Sommar 2010 säger ja bara. Spelade denna låten typ 24/7.....usch. Musik kan få en att minnas som de va igår. Scary.
Låten är bra....för bra.


Okey...HUR många gånger har denna vart me on my blogg??
Här om nåt snackar vi minnnen......blää
Denna låten skall ja ha när jag blir nåns fru......punkt.


Spelar just nu sönder denna ÖVER grymma låten. B Ä  S  T


Lämnar inte ut här varför denna låten lysnas på mkt just nu.....privat.

Som sagt. Låtar kan få en att minnas en stund man dela me nån eller gjorde nåt me nån för längesen som det var IGÅR.
Den känslan e mäktig asså.
Ja kan typ få rysningar när ja hör en viss låt....om ja har ett minne till den.
Nästan känna igen likten där o då.



/ nellie

Kommentarer
Postat av: ronja bieber:)

Hur länge har du haft bloggen?



kram ronja bieber:)

2011-05-04 @ 13:40:10
URL: http://beliieber.devote.se
Postat av: :D!

så jävla sjukt bra musik smak! älksar dom fan!

2011-05-04 @ 14:18:05
Postat av: Ida

Vrf lägger du upp samma bild typ 10 ggr?

Dem bilden du har har sist på detta inlägget har du ju lixom lagt ut 3-5 ggr redan lixom!

De är ju lixom roligare å se andra bilder än en å samma bild xd

2011-05-04 @ 15:01:44
Postat av: Emma

HEj, jag har försökt klura ut hur man lägger upp filmer från tuben, men kan inte komma pådet, skulle du vilja förklara hur man gör? :p

2011-05-05 @ 10:47:45
URL: http://lifeofemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0