Mina svar 4

Tror du själv att du kommer med i Ponnyakuten? Är du nöjd med castingen, asså tycker du det gick bra och att visa upp ditt problem och så? :) kram!

Jättesvårt att säga.  Castingen gick väl bra....dom kanske upplevde mej som lite blyg...men ja hann inte riktigt vänja mig. Hann ba komma fram så körde vi direkt.
Klart om man fått typ va där en stund o kollat in Tobbe lite så maybe man vant sig liite innan.
Men asså....klart jag VILL komma med. Har mycket att bjuda på te er i Tv tror jag.


Hur fick du din första ponny? Genom MASSA tjat på pappa :)

Känner du Genne? Neee inte så. Vet vem hon e....o hon är en snäll chey som rider riktigt bra.


vilka bloggar brukar du kolla typ varje dag och så ?:) teamsl,paow,hugorosas & nåra av era.

Vad för sorts ponnyer gillar du ? HETA...kan få va busiga oxå..men INTE dumma.
typ heta , lata , pigga , busiga osv :)

ha de bra !


Vad är ditt mål med din blogg? =) Att den ska få tjejer & er att må bra när ni läser den. Att ni ska få se att det går att misslyckas o komma tillbaka. Inget annat....den skall få ER att må bra.


Hur blev du "model" ? Ja blev kontaktad av avenuemodeller i gbg.


Ska ni ha kvar kattungarna? HOPAS DU KOMMER MED I PONNYAKUTEN! :)  Nepp d ska vi inte :) tACK <3
/Esther


Har du gjort något du verkligen ångrar någon gång? Ja 1 sak :( elle vet inte om ja ångrar den?
Beskriv Stella med 3 ord  MODIG, FRAMÅT, ÄRLIG


Hur lång är du? Jag är 1,52
Har du någonsin tävlat dressyr? Nepp tyvärr d har jag inte :) borde prova!


hur mycket pengar får du , hur mycket känner du per månad typ

asså jag får pengar när jag behöver typ. Som te helgen då ska ja på Liseberg o kolla på veronica maggio o åka massa....då betalar pappa o mamma det.

Hej Nellie!
1. kommer du åka till Stockholm och tävla iår? :D Nej tyvärr :(
2. vilken är din favorit ras på hästar? På ponnys helt KLART welsh!!
 
Kram , din blogg äger!<3


hur många kompisar har du som du brukar VA med ? 5 olika kanske..nåt sånt?
hur många serriösa pojkvänner har du haft ? 2 st.


Hej!

Hur kan du läga till bild när du bloggar via mobilen? Okey??
Kommer du ha någon bloggtävling någon gång? Ja kan kolla på det :)
Vilken är din favorit ras och färg bland hästar? Vita e fint asså.
Vad är Fridolf för ras?:) Han är en jack russel terrier.

Älskar din blogg! Hoppas du kommer med i Ponnyakuten:D Kan inte du göra en video blogg snart!!
Älskar din blogg! Kramar Nelly!<3<3:) Tack fina snälla du <3


Hej Nellie, älskar din blogg!! <333 :D Jag undrar var du köpte din snygga skinnjacka?
PS. I love u !! DS.

Den är köpt på Laredoute...men finns inte kvar nu...

Har du någon gång bråkat med dina kommpisar så att du känner att dom har övergett dig?

isåfall, hur löste du/ni det

Aldrig faktikst...jag e sjukt nära alla mina vänner & vi sviker inte varann på nåt sätt.

Vart har du köpt ditt röda spö? På myone
Vart har du köpt dina grå strumpor
som du har under stövlarna, eller asså
vad är det för märke? :) Det är kingsland och dom är ljusblå :)


1. Ska du köpa den där hästen som är på bilden du skrev om? :) kanske det :)

2. Vad är det högsta du vågar hoppa med en häst? :)

 Skulle nog fixxa 1,20...e ganska orädd när det kommer te hoppning.

1.vilken är din favorit färg på ponnysar/hästar / din egen Thonnas färg e riktigt fin :)
2.har d träffat någon känd bloggare??;D och isånna fall vilken kram <33 TeamSl LINN!! hihi


varför tog de slut med adam? För att hans kärlek tog slut.
vilket är viktigast, att vinna en massa priser på tävlingar eller ha roligt med din häst?
Kan man inte kombinera dom 2???

/nellie



Kommentarer
Postat av: :)

Hej Nellie!

Om du inte ska ha C-ponny utan en till b, så ska jag sälja min.

Han är 130 cm, tävlar i år LA kanske Msv b då han har en ny ryttare som bara har ridit honom ca 14 ggr och de har redan vunnit LA! Han har tävlat flera SM, han är super snäll och go, dock stark och pigg i hoppningen men ärlig! Om man bara låter han sköta sej själv så taxerar han och hjälper till! Han är helt otittig! New forest född 1998. Jag har sett dej på flera tävlingar och tror att ni två skulle passa bra ihop!:) sorry om du inte vill ha sånna här komentarer men tänkte attt jag iaf kunde säga det

Kram

2011-05-18 @ 10:52:32
Postat av: Sanna

Härligt med svar:D

2011-05-18 @ 10:54:02
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0