Lite svar dåråååå :) DEL 1

Jo, jag håller på och kollar på häst, vet bara inte vilken storlek jag ska ha.
Jag är 16 år och 166 cm lång. väger 57 kg.
Jag är inte jätteinrresserad av att tävla.
Din blogg äger! fortsätt så :D

Svar : Då skulle jag köpt en liten häst, läromästare, trygg, som kan dom vanliga skolorna.
Typ 1,64 hög elle nåt, ca 15 år.

vilka bloggar läser du ?
hur många hästar har du ?
kommer du läsa några av dessa bloggar som kommer fråga fråger ? :)

Svar: Jag läser era som kommenterar, inte varje dag kanske..men ofta.
Sen läser jag Paow, Hugorosas & Team SL.


Får du pengar när du bloggar i så fal hur mycket ? :)

Svar: Ja :)



hur gjorde du för att bli en storbloggare?

Svar: Tror ja svarat på denna fråga 20 gånger. Svaret är detsamma. Jag vet inte. Jag skriver om mig själv mitt liv o mina ponysar.
Nä ja e lessen o down o när ja e sjukt glad :)
Ja har la ett spännande liv elle nåt...ja venne. Jag borde ställa frågan te er istället :)



hur många ponnys har du?

Svar : Just nu har jag 2 st B ponnysar då min 3: e blev såld.


vad har du för mål med dina ponnyer och även inom hästsporten överhuvudtaget?

Svar : Efter att precis åkt av Thonna...så är mitt mål att sitta kvar XD
Nemen skojja. Jag vill hoppa SM på min b ponny tid. Gärna både ute o inne.
Målet är att långsamt utveckas as bra i varje kategori.

hur länge har du ridit innan du fick en ponny ?
vad hette din första ponny ?
hur länge har du ridit på ridskola ?

Svar : Ca 2 år på ridskola . Red inte alls bra nä ja fick min 1 a ponny.
Han hette Black Label.


Hej fina nellie!

Tror DU att du hade passat i brunt hår?? (:

Tror att du hade kunnat bli bästa kompis med en 99:a ?? (:

Föresten så älskar jag din blogg och du är sjukt fin! <3

Svar: Aså jag vet inte....e osäker.
Det handlar inte om ålder...snarare om person.
Tack snälla fina du.

hej nellie!

Hur gammal är gustav? ;)

Bloggen är bäst! <3

Svar: G är född 99
Tack Tack <3


Pratar du spanska med din pappa? Om inte kan du spanska? och i så fall hur bra?

Svar: Nepp jag pratar svenska me min papi. Men ska läsa spanska sen.


Hur länge har du haft dina ponnysar?
Hur ofta brukar du tävla?

Din blogg är så himla bra!! <3 :D

Svar : Hej du.
Jag har ägt min ponnysar olika länge......gevalia hade jag i 3 år. Thonna 1 år nu o stella sen i sept.

hej nellie! :D
har inte läst din blogg jättejätte länge men är du modell eller har du vart modell? :)
pussen

Svar: Ja e med i en modellagentur som heter avenue modeller. Därifrån får ja olika foto jobb.

säg 3 saker du gillar att någon kille skriver till dig

Svar: Asså att dom älskar mig som ja e. Att dom vill hänga på te staller fastän dom tycker de  e ap tråkigt. Att det bara finns mig <3

vad är ditt mobil nummer ?

svar: Top Secret

är tjörn en ö utan för göteborg? :D

svar: stämmer bra de.


1. Vad är det viktigaste med en vän för dig?
2. Skulle du kunna ha en RIKTIGT bra vän som du aldrig träffat?
Vill bara säga att jag verkligen gillar dig blogg och att jag tycker du är sjukt stark!

svar:
1. Att dom ALDRIG snackar skit.
2. Asså jag måste ha vänner IRL.....så är det.
Tack fina du <3


Det börjar bli svårt att komma på frågot nu för mig... men några kommer jag allt på ;)

1. Hoppas Midde?
2. Vad är det högsta du har hoppat på vilken häst/ponny som helst?
3. Kan du inte berätta om när du börja rida och allt med ridskola, din första häst och allt sånt fram tills nu? :)

Som jag har sagt många gånger så är din blogg bäst <3

Svar:
1. Mamma hoppar henne 1 gång varannan vecka. DÅ är hon galen av lycka till att få hoppa.
2. 1,20 på en kompis c ponny
3. Asså har inga speciellt bra ridskole minnen...men hyrde en c ponny som hette flingan.

Hej nellie !
vrf rider du din tränares söta ponny för ?:)
ska du tävla med den nått oxå då eller?
2 vrf har du sökt till ponnyakuten ?
3 vrf sålde du din ena ponny för ?:(((
4 gillar du gustav ?
5 bor du typ i skåne eller något ?
6 är du vän med adam nu ?:
du är as bra bloggare !
ha det bra kram !!

Svar:
För att dom behölver hjälp med en lite större ryttare för att moa o enya e typ bara 6 & 4 år.
En som kan rida egenom han lite mer.
2. För att jag har ett akut problem ´med en av mina ponnysar.
3. Jag börja bli för stor för gevalia
4. Ja e sjukt kär i gustav
5. Nepp..tyvärr
6. Absolut INTE. Vi e tydligen ovänner. Pratar inte ens, hejjar inte ens & blockad från facebook. Han snackar skit o ja där har ni svaret på det.

Tack så mkt snälla du

Jag undrar vrf du lägger upp än å samma bild typ 10 ggr?
Inte så himla roligt å se samma bilder om å om igen!


Svar: För att det är min blogg & jag bestämmer.

Hej Nellie :)¨
Tänkte berätta om mig själv nu så kommer frågorna sen :)
Hej jag heter Jonna Julin och bor utanför stenungsund, Jag har haft en häst, har en kanin och fiskar. Jag älskar handboll, killar *host och ALLA MINA KOMPISAR!
Jag har två syskon en äldre och en yngre.
Och sen så ÄLSKAR JU JAG DIN BLOGG!!

så, det var det nu till frågorna :

Fråga 1
Skulle du vilja träffa mig och vara med mig en hel dag?? (jag skulle vilja vara med dig en hel dag!)

Fråga 2
Kan du svara på alla frågor i Videoblogg ikväll? :)

Det var allt :)

P.S hihi igen, men jag ÄLSKA VÄRKLIGEN DIN BLOGG!!

// En tjej som diggar dig och din blogg :)

Svar:

1. Haha..kanske det.
2. Nej för ja pajjat mitt öga så no videoblogg.

Tack för allt fint du skriver.

har du haft sex?(:

svar: Jag tror att med det problemet bör du söka upp närmsta vårdcentral. Lycka till!

Heii Nellie!
Snygg bild!
Min fråga är dåå; Hade du velat träffa mig ngn annan gång?
Kram! <3

Svar: Jamen det hade vart kul :)

Hej nellie!

vad har du för ridstövlar och hur ser ditt snyggaste schabrak ut?


Svar: Jag har ett par röda tretorn & ett par svarta cavallo i skinn.
Snyggaste schabraket måste va....hmm...mitt röda scapa

vad gillar du att göra när du inte rider eller är i stallet?
om du måste välja en sak du inte kan leva utan och något som du skulle kunna leva utan? :)
vad tycker du är det bästa med att ha hästar?
hur skulle du beskriva dig som person? :))
din blogg äger, kram kram <3

svar: Vara med kompisar helt klart å familjen.
mina ponnysar...llätt.
att det är en frihet...sån underbar känsla asså.
ja e lite galen, orädd o blyg på samma gång.
tack snälla du.



resten av svaren KOMMER

/ nellie

Kommentarer
Postat av: Miiikkiiz

Ni 2 är riktigt söta :')

2011-05-04 @ 21:22:59
URL: http://miiikkiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0