En underbar Lördag!

Klockan e INTE mykke nu. Sitter i sängen o vaknar till liv.
Igårkväll var en riktigt mysig kväll ihop med min pojkvän.
Vi kolla 2 filmer, käka pizza o godis.
Eller jag vräkte i mig.....XD
Han åkte hem ganska sent...då hoppa ja i säng.
Uppe nu me tuppen för dagen skall spenderas ihop me Julia Dyberg & Kristian Bengtsson.
Vi skall med han på tävling I Ale Jennylund.
Sen senare drar jag till stallet o rider ut mina ponnysar......

Kommer ett inställt senare, som ja fixxa igår :)

HA EN BRA DAG PEOPLE!!


MIN FINASTE





Sen alla ni som frågar om mitt problem för ponnyakuten o varför o vilken ponny.
Det berättar jag om jag INTE blir uttagen till programmet.
Jag har söt för att JAG behöver akut hjälp med en ponny, nu är det bara att hålla tummarna för att man kommer med.

/ nellie

Kommentarer
Postat av: Ebba

jaaa, fan va kul det skulle va om du kom med! :D

skulle fan göra hela programmet... ;) <3

2011-05-07 @ 10:18:45
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kommer komma med , hoppas iaf ! :D <3

2011-05-08 @ 19:26:38
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0