Biip Biip sms

Massa fins sms ni fått jue...hoppsan XD

Detta va AS fint tycker jag:

finaste tror jag va från min pojkvänn!<3 :) allt hade blivit jättekonstigt, andra killar skulle bara göra slut på direkten men han e så gullig så han skrev såhär:
gillar du mig fortfarande? för det känns som att du går ifrån mig så fort jag kommer nära. säg om det är något! jag vill att vårat förhållade ska funka!jag älskar dig mathilda, mer än allt annat! :*)<3333333333
fan vad jag älskar dig<3

Det va Thilda som fått det av sin pojkvän, thildaljungberg.blogg.se

Detta var ju riktigt hemskt asså tyckte jag :

Det som var värst att läsa:
Från mitt X,
Älskar dig inte, har aldrig gjort det. Du måste veta det här: Jag är tsm med en annan... Älskar henne, inte dig. Jag tänker inte skriva att jag är ledsen om detta sårar dig, för det är jag inte. Du får tycka vad du vill, men det är slut!

Det var från endiktaresliv.blogg.se

Adu...ett sms asså. ;am slänger iväg de på 2 sek...men man kan få en annan person att gråta eller le.



Mitt finaste sms jag fått någonsin var :  Kan inte andas utan dig

Föklarar inte här o nu varför....men sms:et är sparat i hjärtat.

Mitt värsta sms jag fått är: it`s over

Ett leènde kom när jag fick det ena sm:et...tårar kom av det andra.....

* man ska nog tänka efter före innan man trycker på skicka *



/ nellie



Kommentarer
Postat av: mollie

sv: ta börjes nellie! och vem vet då kanske vi träffas? ;)

2011-05-04 @ 06:51:35
URL: http://molliejosefina.blogg.se/
Postat av: Filippa (Fotoblogg) ♥

Du är så jäkla fin gumman :) <3

2011-05-04 @ 07:15:24
URL: http://filippasfoton.blogg.se/
Postat av: olivia

sv. helt rätt aso, men du är så grymt bra Nellie vet jag har sagt det men detta är inte sista gången, du kommer fö höra det många gånger sötnos! <3

2011-05-04 @ 07:34:45
URL: http://wearnicewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0