Allt blir bra...japp

Serri va såååå trött nä ja vakna va.
Men Barca in my heart...så glad endå :)
Idag blire skolan - kort dag.
Sen skall båda ponnysarna ridas ut på ute ritt. Mysigt för dom å  mig.
Ladda en sjukt grym helg nu.
Fredag disco på häggvall me massa nice brudar.
Lördag tävling med Kristina & Dyberg....söndag kanske finaste älskling <3

Känns som helgen kan komma nu.....

VA SKALL DU GÖ I HELGEN, NÅT NICE ELLE??



Kommer 2 inställda under dan.......bloggar i stallet sen.
Mamma bytt abonemang på min mob....a så den kommer la igång år 345 efter kristus elle nåt.
Först intenet å nu detta......behöver ja föklara att ja å mamma inte e vän¨ner nu XD ?

/ nellie

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ;d <3

2011-05-04 @ 12:44:29
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: julia wallander

Disco i häggvall fö mejj :D <3

2011-05-04 @ 13:41:42
Postat av: Ebba

Haha usch så störande med internet som inte funkar som det ska!!

2011-05-04 @ 15:39:25
URL: http://chooseebba.devote.se/
Postat av: Elin

Jag ska tävla lördag och söndag, längtar otroligt mkt XD Fast jag har ju inte egen häst, så tävlar ju inte så mkt, det är därför... Är med på alla tävlingar som ridskolan ordnar såklart ;) Oavsett gren! Haha XD

2011-05-04 @ 16:39:15
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

.. Ja på söndag ska jag spela serie match...

Egentligen är det ju bohuscupen på söndag för stor-hästar.. min syrra är med och och jag vill mer en allt annat följa med... men måste vara med annars räcker inte laget till...

skulle aldrig ta fotbollen framför hästarna.. men denna gång blev det detta endå...



hoppas du får en grym helg!

kram <3

2011-05-04 @ 19:57:11
Postat av: Felicia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 11:33:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0