Vakna......o mobilen va proppfull !!!

Min mobil har sitt egna lilla liv nä ja nanar. Detta har ramlat in när ja sovit...å ja inte ens hört nåt:

* 4 missade samtal från Elias Hinshalwood

* sms från alex : gööruuw <3 *

* sms från Frida älskl: Hej va gör du? <3 *

* sms från nummer ja inte vet: F I N äru

* sms från ****** jag kan inte glömma dig :(

Heheheeh får la svara & ringa upp på dessa nurå....för att va snäll..eller??
Sen blire hoppa in i duschen & sen åka bort till Malinja gård..där Linn O har sin Winnitetoo...Felicia o ja ska va o ja ska prova hennes fina Prince.
Sen hämtar mami oss..så drar vi te mitt stall o rider mina 3 galningar!!
Ska ner & hoppa Gevalia lite för att känna av henne lite. Felicia får la ta nåra språng med!!

    

Denna veckan är all MIN fokus på hästarna. Alla ska ridas varje dag på nåt sätt..eller klart nån vilodag. NU ska dom va i topptrim inför lörd & sönd.
Ska klämma in Adam en dag med ofc.....top of my list always lixom <3

Men vet ni vad..kameran hänger med idag.....see ya later on.


sakna min fina tilde <3  <3   <3


Ja siktar mot toppen så långt jag kan nå....jag kommer in rullar hårt, i bloggvärldens terräng, det är TITELN jag vill åt!!



That`s me on that list - don`t forget that !!!!!

/ nellie b

Kommentarer
Postat av: ANO

du står ju inte med på blogg.se framsidan..

2011-03-06 @ 10:05:54
Postat av: Anonym

jag såg häromdagen att du inte ligger på plats nr arton längre ;s

eller du är inte med på listan, konstigt!

2011-03-06 @ 10:29:27
Postat av: Anonym

Hej, jag tycker du ska ta lite nya bilde, du lägger bara upp samma hela tiden ;) jag älskar bloggen! <3

2011-03-06 @ 11:14:27
Postat av: Klara

Hihi:) Bra lått!!

2011-03-06 @ 13:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0