Tävling " LYCKA för mig "

Ge mig DIN egna beskrivning av vad som gör just DIG lycklig!!
De kan vara vad som helst....din fina ponny, dina underbara vänner, din fina pojkvän, ditt nystädade rum, dina föräldrar!!
Kommentera detta inlägget om VAD som gör dig LYCKLIG & varför.
Glöm inte skriv din bloggadress (om du har) & namn.
Maila sen en bild som hör ihop med kommentaren, men glöm INTE skriva namnet i ditt mail.
Så ja kan para ihop din fina text med din bild!
Ikväll lägger jag ut dom 4 bästa bilderna & texterna & VARFÖR jag valde dom!
Självklart med LÄNK!!

* kommentera på bloggen /lycka/ditt namn/blogg
* maila bild som passar med din fina text/glöm inte namn
* läs bloggen ikväll :)

[email protected]

DETTA GÖR MIG EXTRA LYCKLIG!!


mina underbara äkta vänner som finna för mig & brevid mig 24/7
kan alltid ringa & gråta,skratta,vara arg eller bara säjja puss <3

träna, gör mig lycklig.
då ja får lära mig att bli bättre & få push framåt av min tränare.
få veta mina misstag & hur ja ska göra för att inte göra så.


denna personen som e min tvillingsjäl <3
all kärlek som han ger till mig & jag till han e beroende abstinens framkallande.
love ya min egna bbyish <3


denna känslan efter man gjort nåt ihop...mina ponnys.


eller denna känslan att få avsluta det vi 2 haft på topp!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det lyckligaste för mig är mina kompisar min häst pojkvän och skulle även vilja ha dig som en vän som man kan va med säga allt till utan att det går vidare till alla andra!

2011-03-15 @ 12:02:22
URL: http://emmaenglunds.blogg.se/
Postat av: Nora

Lyckan:

Min lycka är inte när jag tex. får en ny mobil, vinner på tv spel utan äkta lycka är när en vän man håller kärt säger att den älskar mig och att vi ska bara bff för alltid och när den jag gillar endast kollar på mig och ler.

Det är lycka som inte riktigt går att förklara men det är min lycka nära och kära, hundarna hästen vännerna o familjen, och den jag älskar:).

2011-03-15 @ 12:36:58
URL: http://hundhast.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min

2011-03-15 @ 12:41:09
Postat av: filippa

Någon som alltid gör mig sådär extra lycklig är min hund Agnes. Hon är alltid så glad & snäll, finns alltid där för mig.



Vi köpte henne som vuxen ifrån en kennel. Hon har ett litet höftfel så det var därför hon såldes. Hon var ganska låg i rang när vi fick henne. Eftersom att hon bott på en kennel är det nog för att hon inte hade fått så mycket kärlek, och därför ingen självkänsla.. men vi gav henne maaaassa kärlek, och idag mår hon jättebra !



Vi håller på med en hundsport som heter freestyle. Det är när man lär hunden olika trix och danssteg. Hon är sjukt duktig. Hon kan vinka, krypa, snurra, hoppa på två ben och massa mer .



För mig är hon som en människa. Hon har ju känslor, precis som jag ! Och hon förstår mig precis som jag förstår henne.



Det kan låta löjligt när man skriver såhär om en hund, men det skiter jag i. För min hund betyder verkligen allt för mig. ♥



DET FINNS INGEN BÄTTRE ÄN DIG AGNES.

2011-03-15 @ 13:02:14
URL: http://fliprym.blogg.se/
Postat av: filippa

Shit, jag glömde skriva namn till min text.

Men det var om min hund Agnes :)

2011-03-15 @ 13:04:43
URL: http://fliprym.blogg.se/
Postat av: Nora

Lyckan:

Min lycka är inte när jag tex. får en ny mobil, vinner på tv spel utan äkta lycka är när en vän man håller kärt säger att den älskar mig och att vi ska bara bff och när den jag gillar endast kollar på mig och ler.

Det är lycka som inte riktigt går att förklara men det är min lycka nära och kära, hundarna hästen vännerna o familjen, och den jag älskar:).

----------------------------------------------------

skrev lite fel på förra XD

2011-03-15 @ 13:10:02
URL: http://hundhast.blogg.se/
Postat av: julia

skickade allt på mailen :)

2011-03-15 @ 13:12:23
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: Elin

det som gör mig extra lycklig är nog min egna lilla ponny. Jag älskar henne något enormt och hon finns alltid där för mig, kan prata om allt med henne, och hon säger inget eller skvallrar. Sedan så betyder mina vänner så sjukt mycket för mig, jag älskar dem verkligen alla, finns alltid där när man behöver dem!

2011-03-15 @ 14:13:45
URL: http://crazyhorselovers.blogg.se/
Postat av: Cornelia

söta söta lilla nellie!

2011-03-15 @ 14:23:06
URL: http://coches.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Kolla in min blogg! :)

2011-03-15 @ 14:23:56
URL: http://kajoh.blogg.se/
Postat av: Linnea - En ponny ryttare

Det som gör mig lycklig är såklart min häst. Bara av att höra honoms namn eller se på honom så gör han allt lättare för mig. Jag känner mig välkommen hos honom och han vill jobba med mig och visar att jag är värd att leva här på jorden. Han gör mig lyckligast. Min bästa vän gör mig otroligt lycklig och värdefull. Hon berättar alltid vem jag är för henne och för världen och jag får någon slags form av superkraft av henne. Hon ger mig styrka och lycka och jag orkar stå på mina ben tack vare henne när jag har fallit. En underbar vän på alla sätt! :) <3



Lycka är viktigt att få känna och ha. Man blir glad och känner sig själv lyckad. Bara av att ens vän kommer fram och säger du är finaste på jorden eller något liknande, det är lycka för mig. Ett sådant litet ord räcker för mig. Jag behöver inte allt som är dyrast eller snyggast för att bli lycklig. Vänskap och Kärlek är mycket viktigare! <3

2011-03-15 @ 14:59:21
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Natalie Nygren

Någon som gör mig extra lycklig det är min 6 åriga kusin Jennifer. Hon betyder så himla mycket för mig och det är verkligen jätte roligt att träffa henne.

I början av 2010 så fick vi reda på att hon hade en tumör ( nästan cancer ). Hon var då 5 år.

Jag hade alltid varit hennes lilla " favorit kusin " Och det gjorde att jag blev ännu mera ledsen över det som hände med henne.

Men hon var tuff och kämpade, hon gick på morfin, och opererades flera gånger. Hon e den starkaste jag känner. För att vara så liten och gå igenom något så stort.

Hon går i mina fotspår med både ridning och handboll. :)

Hon e min lilla solstråle som jag uppskattar varje gång jag ser henne ! Hon e en liten kämpe.



2011-03-15 @ 15:07:19
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: Natalie

Förresten vad är din mailadress ? <3

2011-03-15 @ 15:11:12
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: Jonna- dressyrryttaren

Lycka för mig är inte prylar eller pengar överhuvudtaget. Det är inte vänner heller för jag har haft det mycket svårt bland kompisar och så så det är inte häller det som gör mig lycklig. Vist så är man lycklig om man har vänner men det är inte det som är den största lyckan för mig.



Utan den största lyckan för mig är min familj. Dessa personer sviker en aldrig dem finns alltid där för en när man behöver dem. Utan dem skulle jag inte vandra på denna jord. Så det är det som är lycka för mig. För dessa finns där för dig när du är glad eller ledsen.



Lycka för mig är även min underbara ponny Noblesse. När jag ser henne eller hör hennes namn så blir jag sprallig av lycka. Hon är den som betyder mest för henne. Allt detta är lycka för mig.

2011-03-15 @ 15:17:56
URL: http://jonnaerixon.blogg.se/
Postat av: thilda

jag får en stor lycka när jag har gjort något bra, när jag känner att nån uppskattar det jag gör, när andra kan vara stolt över MIG, eller att JAG bara är stolt över mig själv som när man vunnit en tävling, alla rätt på ett prov, gjort en överraskning så mamma säger att hon är otroligt stolt över mig. att jag inte bara kan ha min egna lycka utan dela med den till andra.

alltså när något har gått rikigt bra. att jag känner att jag har energi i hela kroppen som åker runt i 380 för jag är så stolt över mig själv.

sen är det alla i min familj och alla mina kompisar. älskar när man har vart ute en hel dag på sommarn, vart med massa kompisar o sen kommer hem och grillar o myser, spelar brännboll på baksidan och sedan ha en grym kväll med familjen eller en viktig kompis. det får mig att bli sådär lycklig och glad.

2011-03-15 @ 15:27:13
URL: http://thildaljungberg.blogg.se/
Postat av: lisa

sv: Okej tänkte att du kanske ville veta Men ajaj ;D

Hoppas du får en skit fin dag ! :))<3

2011-03-15 @ 15:29:49
URL: http://litetuff.blogg.se/
Postat av: elsa

Det som gör mej lycklig är vänner som int sviker, min hund , min famlilj , handboll & fotboll.

Även min förra sköthäst PUX♥ fast jag slutade rida .



jag blir även lycklig av djur !



♥♥;)

2011-03-15 @ 15:39:39
URL: http://elsaeriksson.blogg.se/
Postat av: felicia

Något som gör mig lycklig är att få känna sig omtyckt.

Och att få känna sig älskad av vänner och familj!

Det är faktiskt livets vikigaste lycka att få känna sig omtyckt och älskad för utan vänner och familj så är man inget.



ATT BLI ÄLSKAD + ATT BLI OMTYCKT AV vÄNNER FAMILJ OCH DJUR = MED LIVETS GÅTA !

2011-03-15 @ 15:52:45
URL: http://classicalpony.blogg.se/
Postat av: majaaa

Men gud det är ju så klart mina fantastiska ponnisar, när jag var 3 fick jag ett litet russ att rida på , då va han 10 , nu är han 21 jag börjar bli lite lång & han lite gammal , vi bestämmde oss i juni 2010 att köpa en ny ponny till mej , valet föll på en D - ponny som då stog i Ullrisehamn , typ jönköping. Vi körde hem honom till min gård utanför västerås i slutet av juli 2010 , jag har haft så mkt problem med honom men han är ändå det som gör mej allra allra lyckligast! :')

Så fort jag krävde något av honom på ridbanan reste han sej eller bara stog där & vägrade flytta på sej. Vi bestämmde oss för att åka till en kiropraktor så att han fick bli igenom sökt ifall han hade ont någonstans , det visade sej att han var snemusklad & hade ont i knät, vi fick medecin & ja , han blev väl lite bättre , han vill fortfarande inte galoppera men ja , det ända som kommer att fungera är att träna, träna, träna.



Men jag får ju absolut inte glömma mina helt fantastiska vänner som finns där för. Jag kan ringa/messa & dom lyssnar , utandom skulle jag inte vilja vara kvar på jorden , men som tur ät har jag fått dom bästa vännerna i världen!

& min familj så klar som jag är så glad över att ha!

/maja slobodnik

2011-03-15 @ 15:58:22
URL: http://mmajjas.devote.se/
Postat av: Carro

De som gär mig riktigt lycklig är mina underbara ponyer, min familj och mina kompisar.



Mina ponnyer gör mig så otroligt mycket för det känns som om dem förstår mig om jag e ledsen så gör dem det där extda som puffar mig på axeln och frustar mig i ansiktet. Det känns som dem förstår mig och gör mig så otroligt lycklig. Utan dem ahde jag nog inte orkat med allt, skolan livet, inget! Dem är allt för mig.



Min familj stöttar mig i alla lägen, dem hjälper mig om jag behöver hjälp med något och ger mig massa kärlek. De stöttar och gör alltid sitt bästa. Mamma och pappa sjusar hit och dit och jennifer e ju självklart den bästa systern på jorden!



Jag har vissa kompisar som verkligen förstår vad jag tycker och lyssnar på mig. Dem är den kompisen jag behöveer. Jag älskar mina vänner och dem betyder så otroligt mycket!

2011-03-15 @ 16:06:50
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Emma Berg

Det jag blir lycklig av är rätt lätt, hästarna. En liten b-ponny som står på min ridskola, vid namn Love. Ser jag henne kan jag bara inte sluta le, jag är bara så glad av att se den lilla ponnyn på 120. Vi har varit med om allt tsm, jag fick chansen att utbilda henne i hoppning och tävlat henne upp till 70cm, när hon knappt kom över 30 hinder när hon kom till ridskolan. Och den känslan man får av att sitta på hennes rygg går bara inte att beskriva. Hon gör mig lycklig.

Det är rätt sjukt hur en ridskoleponny kan göra mig så sjukt glad egentligen, plus att jag inte rider henne mer, men den tiden som vi hade, kanske ett år var den bästa tiden i mitt liv. I somras var hon tillsalu och då red jag henne hela sommaren tills nån ville köpa henne, (för hon passade inte som ridskolehäst) men efter sommaren hade ingen köpt henne, så hon kom tillbax till ridskolan och var sjukt duktig med eleverna.

Jag blir bara så glad av henne, har suttit inne hos henne i boxen o skrattat, gråtit- ja allt. Hon är mitt liv, utan henne är jag inget.



Den ponnyn, hon gör mig lycklig.

2011-03-15 @ 16:08:28
URL: http://hastekipage.blogg.se/
Postat av: AMANDA HENRIKSSON

lyckan:

hmm vad kan det vara.. jo men det e KLART!

det finns många olika sätt att man kan bli lycklig på.. det finns aldrig bara en!

Men såklart är det MIN HÄST! lyckan är när mman varje dag kommer upp till stallet och möter sin bästa vän med en gnäggning när man öppnar dörren!

och när man känner den där varma mulen mot ansiktet och lukten av värme.... hästar pratar inte skit,dom lyssnar och man kan så där o fråta i deras långa man och man känner en häst hals som bara så där lätt kramar om en... även om man ramlar av på en tränning och får ont i ryggen,ben armar elr nått.. sen ser man det där busiga hästögonen som säger " vadå? mitt fel ? " men om man blir svårt slagen i hjärtat ev en vän som sviker.. så hjälper det inte med dom där ögonen som skrattar... det gör ont.. nu ska jag INTE säga att det är dåligt med vänner! för att ha dom där tjejerna som stöttar och skrattar med en så känner man sig endå väldigt glad!! så även om det är en häst,människa eller tillochmed en tännis boll kan vara ens bästa vänn! men vad det en är.. så finns det alltid nån där som stöttar en! det är LYCKA!



PS.DU GÖR MIG LYCKLIG!

KRAAM AMANDA HENRIKSSON <3

2011-03-15 @ 16:09:45
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: ilonathörner

DETSOM GÖR MIG LYCKLIG ÄR:



när jag rider (1 gång i veckan)



när jag är med sånna som du<3 te.x. Agnes Felicia L. Felicia Matilda Ella..



när jag myser med min katt som älskar det<33 MURRE



när någon peppar mig eller säger att jag har gjort nåt bra!



när JAG får springa ordenligt!!! -------------->



när jag hör folk säga att du och jag är lika ;-)

2011-03-15 @ 16:11:56
Postat av: Evelina

Det somm gör mig lycklig är min underbara pojkvän

Alex,mina ponnisar och såklat när jag vinner eller när jag tränar och bara tävlar med mina ponnisar.

Älskar din blogg superfin!!!!!!!!!

Kram från mig!!!!!!!!!!!!!

2011-03-15 @ 16:19:33
URL: http://evelinafyhr.blogg.se/
Postat av: EmmaK

min lycka kommer oftast fram när jag precis innan jag ska till hästarna ;-)

jag får OFTA spel och springer runt och gappar och skrier...DET e LYCKA för mig ;-)

2011-03-15 @ 16:37:12
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/
Postat av: Felicia

ja fär lycka när jag har lyckas bra med ridning och då vill ja typ bara gå runt och prata om de för att ja blir så lycklig min föörsta riktiga tävlig så kom ja 4 och den som kom 3 hette oxså Felicia så då tror man ju att man vann fett nise lycka:D

2011-03-15 @ 16:42:21
URL: http://feliciadahlander.blogg.se/
Postat av: Felicia

Lycka för mig är Queenie och Caramba. Och ridningen såklart. Lycka för mig är även mina vänner och familj. Mer komplicerat än så är det inte. Lycka är enkelt, för mig i allafall

2011-03-15 @ 16:42:52
Postat av: Lina Karlsson

Känslan som kommer när man tränar med fantastiska vänner och tränare kan man inte beskriva!

Man är med sina vänner som alltid finns där för en dygnen runt!

Och känslan att bara vara på en plan och ha en boll vid fötterna, det är lycka för mig!

2011-03-15 @ 16:44:11
URL: http://lliinnaakk.blogg.se/
Postat av: tiffany

skrev i alltihop i mail :)

2011-03-15 @ 16:47:57
URL: http://ttiffanytelfer.blogg.se/
Postat av: Wilma

Hej nellie! Det som gör mej mycket EXTRA lycklig e faktiskt din blogg! Du bloggar j*kligt bra och du gör det med en sån sjukt snygg jäkla stil!!! Asså väntar alltid på att få komma hem för att få läsa din blogg! ÄLSKAR DEN! Och älskar när du bloggar om dina kompisar din adam och dina fina ponnisar och du kämpar verkligen med dom!! Såå det som gör mej lycklig kan man ju faktiskt säga att det e du!



Hejdå! ♥

2011-03-15 @ 17:18:19
URL: http://wilmajohansson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka för mig är att sväva över hindrerna men sin häst :) <3

2011-03-15 @ 17:35:09
URL: http://fantasypony.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag är som lyckligast när jag är med ponnysarna.

Om man är på en hopptävling och kommer ut från banan,nolla och bra placering.Sånt gör mig lycklig ;)

För en häst kan man berätta allt,dom berättar det inte för någon,ens bästa vän? ;)

Det är otroligt härligt att bara gå ut till hästarna ibland :)

Det är lycka för mig,att ha egna hästar♥

2011-03-15 @ 17:36:48
URL: http://jumpingstar.blogg.se/
Postat av: Elin

Lycka för mig heter kort och gott MINOLA.

Detta är min ponny som med ett hjärta av guld hjälper mig att klara av livet. Hon är den bästa stöttningen för mig, inget går upp emot henne och varför ska jag försöka förklara för dig Nellie och för er andra som läser detta, även att det är svårt att förklara då jag inte förstår själv hur mycket hon verkligen betyder för mig.



Minola kom till mig som en riktig vildhäst som ingen ville ha, hon var den där jobbiga och omöjliga ponnyn. Jag fick inte ens gå in i boxen till henne, inte ens vara i närheten utav henne då hon kickade och hon stegrade. I ridningen så var hon lika tjafsig där, så varför köpte jag detta vilddjur när jag själv bara var 12 år?

Jo för jag såg någonting i henne som ingen annan såg. Jag såg i hennes ögon att allt inte var som det ska och ja, hon hade blivit misshandlad innan hon kom till mig...

Tiden gick och vi hade henne i 4 år tills jag skulle lämna henne vidare till någon med ett hjärta utav guld. Denna period var riktigt jävla hemskt rent ut sagt, ingen förstod varför jag grät och grät. Jag sov i stallet bredvid henne veckan innan hon skulle åka, jag ville bara inte lämna min absolut bästa vän!

Men den dagen kom och hon lämnade mig.

så dåligt har jag aldrig mått och mina närmaste vet att hur jag mådde då, riktigt dåligt.

I början utav detta året så ringer min mamma och säger att de som ägde Minola inte ville ha henne och då tog vi beslutet att vi skulle ha henne tillbaka och det måste bara vara ödet. Det är hon & Jag. Idag står hon i mitt stall som ligger ca 40 meter från mitt hus. Ingenting kan beskriva min lycka i ord.



På de 4 åren så lyckades vi inte på tävlingar även att hon kunde så tjurade hon ihop men vet ni vad?

vi hittade något så mycket bättre, varandras hjärtan och i mitt kommer hon alltid att stanna. Från vildhäst som ingen vill ha till min bästa vän på 4 år, det är helt sjukt och att hon nu är i min ägo igen är ännu overkligare. Hon som inte litade på någon, hon hatade människor, HON litar på mig och jag på henne. Att dagligen se henne igen och hennes närhet är för mig LYCKA.

2011-03-15 @ 17:47:16
URL: http://elinlinnealjunggren.blogg.se/
Postat av: julia wallander

Det som gör mig lyckligast i världen är den fina ponnyn Noa som jag rider. Hon får mig att må så bra och när jag rider henne känns det som om jag flyger. De jag skulle velat mest är att få henne. Men de kan ja bara drömma om ;)



// julia wallander<3

2011-03-15 @ 17:49:40
Postat av: Erika J.

Den som gör mig lycklig är såklart min älskade häst. Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra om jag inte hade han, han gör mig hel. Många kan inte förstå det och säger: '' hur kan du orka åka till en häst varje dag'' ? men jag bryr mig inte. Det är det jag älskar, han finns liksom alltid där när jag inte mår bra, när jag behöver få va lycklig för en stund, han sviker aldrig som många vänner kan göra..

2011-03-15 @ 18:42:26
Postat av: maja abrahamsson

vilken månad var du på liseberg? i oktober?

tacksam för svar!:)

2011-03-15 @ 18:45:44
URL: http://majutt.blogg.se/
Postat av: Filippa<33 :)

Hej Nellie :D

Det är jag Filppa ;)

Vad som gör mig lycklig är alla underbara männsikor omkring mig.

Mina fantastiska vänner som stöttar mig som jag bråkar med men som skänker mer än bara glädje i mitt liv. Jag går runt med ett leende på läpparna tack vara alla fantastiska människor som jag ser och pratar med varenda dag. Mamma som hjälper mig i vårtt och tort samma sak med pappa. När jag är ledsen finns ALLTID någon där <3

Och när jag inte har svaret vet någon det <3

Jag har många vänner och famlij+släkt som gör att jag itne sitter ensam varendaste dag och gråter .

Jag är så tacksam för allt jag har och alla vänner.

Därför är jag lycklig <3

2011-03-15 @ 19:02:22
URL: http://filippasfoton.blogg.se/
Postat av: mikaela

min lycka är "min" ponny paddy. Han är den mest underbara jag kan tänka mig, och stöttar alltid mig! Han är min bästa kompis, den bästa jag vet. Jag bara älskar att vara med honom. Och när jag är med honom, det är då jag är som lyckligast. När vi är tillsammans.



<33



Min blogg: Mikannilsson.blogg.se

2011-03-15 @ 19:13:13
URL: http://mikannilsson.blogg.se/
Postat av: oolinekristiansson

Det som gör mig lycklig är känslan inom ridningen. Det är inte känslan under hela ridpasset, utan, ja menar känslan i en kraftig och mjuk galopp. "berättelse" om min känsla som gör mig lycklig.



Att få rida ut mitt ute på en stor stor äng så långt ögat kan nå.

Känna vindpusten som doftar gott av blommorna,

känna den starka känslan i kroppen och

ett hjärta som bankar,

känna starka stora galoppsteg mot marken,

höra frustet i den starka vinden,

känna ett ponnyhjärta's starka slag i sadeln,

att få galoppera snabbt snabbt i nästan ljusets hastig het,

att känna att man är ett med sin ponny,

allt som man känner, hör runt sig i den kraftiga och samlade galoppen gör mig lycklig.



Man får känna att man vågar släppa sig själv och ponnyn fri från allt bortom bergen,

att bara få känna att vi smälts sakta sakta ihop och släpps sedan fri från allt kämpande.



Känslan är svår att förklara i en härlig galopp på en stor äng. Men det är just denna känsla som får mig lycklig. Att bara få släppa tyglarna och följa med i rörelsen och röra sig med ponnyn.



Denna känslan är speciell för mig och den har jag upplevt många gånger, den gör mig allra lyckligast. Visst jag har många mer saker som gör mig lycklig men det är en känsla som gör mig lyckligast som gör mig lyckligare än allt annat. Det är DENNA känslan man vill ha :)



hihi, mycket jag skrev ^^ Men det är en känsla som gör mig lycklig. Just vid det tillfället :) Du vet nog varför jag skrev detta ;)



SLUT :)



Kram oline

2011-03-15 @ 19:18:32
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se
Postat av: Ella

Hej när jag är lycklig är när jag har haft en tung dag sedan sätter mig och läser din blogg (seriöst) För att när man läser om en person som kan vara sig själv och se lyckan i den så sprids det till en själv. Och så är jag lycklig när jag rider på min ponny Goldika och har lyckats med nått ypperligt svårt och så.

Men det som gör mig lyckligast av allt är du Nellie när jag ser dig i din blogg det du har skrivit så blir jag bara så lycklig.

"Detta skriver jag inte för att jag vill vinna utan det är så sant det kan bli "

2011-03-15 @ 19:31:01
URL: http://goldika.blogg.se/
Postat av: Malin ;)

Det som gör mig Lycklig är Kärlek ..... Min häst <3 Jag älskar Mina Vänner <3 Min Familj är bäst <3 Jag blir glad av kläder ... Och alla slaks djur ;P <3 Jag blir glad av Din blogg jag läser den och den gör mig så grymt Lycklig .. Man blir glad av den du har gjort ett bra jobb med den .. Skulle villa bli en lika bra bloggare som dig ..Kramizar Malin <3

2011-03-15 @ 19:48:16
Postat av: kajsa

Hej!



När jag är som lyckligast, det är när jag är med Olivia, min bäst vän. Jag vet att jag kan lita på henne, hon är nån jag kan berätta allt för, och vi kan göra all möjlig skit tsm. Vi skiter i vad alla andra tycker när vi sitter på en bänk på hållplatsen och kletar glas på varann. Vi har bara så roligt så vi bryr oss inte. Jag älskar henne och skulle aldrig klara mig utan henne .



2011-03-15 @ 20:03:49
URL: http://skrh.blogg.se/
Postat av: Emma - horseback riding and photographing.

Det som gör mig lycklig.. vad gör mig lycklig? Jo det är en mängd olika saker beroende på humör och tidpunkt. Många skriver att lycka för dom är inte att få en ny mobil, vinna nått osv men det kan det va för mig. Inte en av de sakerna som gör en lyckligast men ändå något som gör en glad. Ett högt betyg på prov eller uppsats kan få mig att bli jättelycklig. Nått man strävat efter och uppnått, det är en extremt härlig känsla!



Sen har vi ju då den "äkta" lyckan som man skulle kunna uttrycka det. Äkta lycka för mig är tre olika saker. Den första är mina hästar. Dom är underbara och finns alltid för mig. Jag skulle vilja säga att jag har ganska starka band till mina ponnisar som jag haft i 13 respektive 6 år och tillsammans har vi gått igenom endel. Sjukdomar, skador, uteritter, träningar, rymningar osv, mycket som alla borde gå igenom med sin ponny! Dessa hästar betyder oerhört mycket för mig, dom är en del av mig.

Den andra saken är min sjukt underbara pojkvän! Han gör mig otroligt lycklig. Bara av att se honom, höra hans namn, får ett sms eller meddelande på msn kan göra hela min dag. Jag älskar honom och han är en otroligt stor del av mitt liv, han får mig att må bra. Gör mig till den lyckligaste tjejen i hela världen.

Och sist men inte minst har vi mina otoligt underbara, snygga, coola, awesome vänner! Dom finns alltid för mig, precis som hästarna. Visst, vi småbråkar ibland och har våra svackor, men i slutet hittar vi ändå alltid tillbaka till varandra, för vi vet alla att vi inte klarar oss utan varandra. Nu pratar jag om mina absolut närmaste vänner, som jag kan berätta precis vad som helst för och dom lyssnar och dömmer mig inte. Vi har oxå ett starkt band till varandra, har gått igenom massor! Dom göt mig lycklig. Att skratta, äta glass, umgås och göra precis vad somhelst med dom gör mig superlycklig!

2011-03-15 @ 20:04:57
URL: http://emmajjoo.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag blir lycklig av många saker. Men om jag ska välja en sak är väl när vi åker till Verbier och åker skidor med våra familje vänner. Det är super härligt, först går man upp rätt så tidigt på morgonen och äter ny bakat bröd från bageriet sen åker man skidor hela dan och bara har skoj!! sen på kvällen ser man på film eller bara busar runt, det gör mig lycklig att vara med familj och vänner och göre en rolig hobby tillsammans. =D <3



Kram

2011-03-15 @ 20:11:40
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: Ida

De som gör mig lycklig är min underbara ponny, som man alltid kan lita på. finns alltid där. som man bara kan krama om. Blir även lycklig av att rida henne, ett ridpass som verkligen gått super då man känner att man verkligen sammarbetat. Även om de går super på en tävling eller träning. då man bara känner sig så himla stolt!

hästar är bäst! :D



gillar vekligen din blogg! <3

2011-03-15 @ 20:12:08
URL: http://hoppknorrarna.blogg.se/
Postat av: alizia

Det som gör mig lycklig det är min häst!

Om jag inte hade Sweety kunde jag inte leva....och hon är så snäll och gosig!

När jag känner mig läsen går jag till henne!

Hon är min bästa kompis som jag har i mitt liv!!<33

2011-03-15 @ 20:18:00
URL: http://Darinfan.bloggplatsen.se
Postat av: Smilla

Varje gång jag ser min underbara häst sprids en varm glädje i hela min kropp. Han är ett underverk. Så söt man kan bli och så otroligt snäll. Han litar jag på i alla lägen. Stegen är underbara. Hela han är underbar. ALLT nära honom är underbart. Att jag hade en sån enorm tur att just jag skulle få den dära lilla hästen. Den perfekta för mig. Jag och Valle föralltid.

2011-03-15 @ 20:20:25
Postat av: julia porsefeldt

hänt massa hemma nu och så så jag blir nog mest lycklig när jag får vara i is hallen med alla min underbara vänner och så och det bästa som någonsin har hänt mig var nog föra helgen när mitt lag kom 3:a i sm och asså jag var så glad så jag grät floder, konstsåkning för mig skulle jag kunna är lika viktigt för mig som dina hästar och ridningen är för dig. !

2011-03-15 @ 20:23:20
Postat av: Emilia M

Det som gör mig lycklig är:

Att vi människor finns!

Undra vad som hade hänt eller hur världen hade sätt ut om vi inte hade funnits?

Varför finns vi?



Jag är sjukt lycklig över att ens vi finns. Det är det som gör världen. Vi får också chans att ha ett liv..



Det är lycka ;)

2011-03-15 @ 20:23:32
URL: http://eeemmiilliiaa.blogg.se/
Postat av: jenny

De som gör mig lycklig är min älskade ponny .

Hon är bäst för mig och gör mig lycklig .. så fort jag ser henne ler jag det kan jag kalla äkta lycka . Även om det går skit och vi gör fel grejer så förbättrar vi oss tillsammans som ett. Min häst går alltid först förre alla andra , det är hon som får mig glad när jag är nere .. Hon är som ljuset i mörkret . Ibland har jag dåliga dagar , då jag bara vill gråta ihjäl mig .. men när jag kommer till stallet bara att vet att en äkta vän står och väntar på mig gör mig så mycket gladare.

Hästar finns där för en speciellt min lilla ponny , hon kan jag prata med eller jaa honförstå ändå känn det som . Nej hon är ren lycka hon är allt för mig ! , och betyder exakt allt <3 .Tror ingen kan förstå min kärlek till henne .. den är oändlig ! <3

2011-03-15 @ 20:29:22
URL: http://ojeklintslife.blogg.se/
Postat av: maja

undrade bara,

fin blogg förresten!

kram på dig(: ♥

2011-03-15 @ 21:16:23
URL: http://majutt.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Kolla in min blogg! :) http://kajoh.blogg.se/

2011-03-16 @ 09:11:32
URL: http://kajoh.blogg.se/
Postat av: maja

Det som gör mig lycklig är min underbara pojkvän Alex han är supersött tycker jag. Och mina två ponnisar när jag tävlar och träna med de, de är så härliga att ha om man inte är med Alex eller med kompisar.

Älskar din blogg1!! Läser den varje dag.

2011-03-16 @ 20:54:41
URL: http://majutt.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0