Tack snälla läsare.....

     

Tack fina Emma Engevik & Ebba Hansen för fina idolbilder!!

Sen TACK för all SJUKT fina PM på face jag får från er...TACK! Ni e så sjukt underbara så sjukt snälla. Jag läser alla o ba undrar va ja gör för att ni ska behandla mej så awsome.
Ja e inte perfekt på nåt sätt. Ja e bara JAG..mig själv i alla lägen.
Knasig, galen, glad, piggelin.....ja e nellie berntsson.

Lite ur min inkorg på Face :

* heej nellie! jag vet att du inte känner mig. jag är skit stort fan av din blogg jag läser den hela tiden och jag tycker att du är jätte bra på att blogg! :)

* heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, du är skit snygg !!
din blogg e bäst!!
vart bor du ? ;** ♥

* Hej!
Kanske känns lite random för dig att jag helt plötsligt skickar ett sånt här meddelande till dig, jag lovar , det gör det för mig ^^

* Men iaf :P
Jag tycker du är en helt underbar tjej som verkligen vet vad du vill och är otroligt mogen för din ålder!
Du är grym med hästar och såklart bloggen!
Skulle inte klara av att vara utan din blogg i mer en 1 dag , det är så grymt kul att läsa om dig och ditt liv.
Jag önskar verkligen att man var kompis med dig, kunna följa med på varandras tävlingar, snacka om saker, ha kul tillsammans, kunna lita på varandra och jaa, allt vad kompisar gör!
Dina kompisar ska veta att dom har tur som får vara kompis med dig!
Så vad du än gör, sluta aldrig vara den du är, och sluta aldrig blogga, hur skulle man annars få reda på vad du håller på med? ;)

Lycka till med allt, hästarna, kompisarna, bloggen och adam :D♥

* Hej du e bah så Braaa jag älskar din blogg och dina videoklipp! Och du har världens fiinaste ansikte! Puss Agge ♥

* Omg, jag är 13 men jag älskar din blogg.. hahahah ! :D du ska känna dig stolt, as många läser den och snackar om den ! du & din pojkvän är så 7kt söta ! (:♥ är fan avundsjuk på dig.. ♥
Puss, skulle gärna vilja träffa dig och typ mysa! puss! din läsare ! ♥:*♥

* asså shiit va töntit de här låter men säg till om du behöver fler vänner ;)

* känns konstigt att säga det här när vi aldrig har träffats.. men ..
jag älskar dig ♥


* Nellie .. ärligt talat jag är beroende av dig.
Jag önska verkligen jag var din bästis.
Asså jag älskar din attityd. Du vet inte hur man gör när man tar emot skit, du kan inte de. Du struntar i folk som snackar skit om dig. Jag önska jag var likadan. men jag försöker verkligen få sån attityd som du och inte bli nertryckt. och din blogg är ett SKIT stort stöd. Gud jag önska verkligen jag hade chansen att va din vän. asså ärligt talat... jag känner inte dej alls , asså de ända är att jag typ sett bilder på dig och lääst din blogg.. fasst såsätt så lär man ju känna dej en del men inte alls så man gör irl.. men assåå.. de känns som jag har kännt dig i hela mitt liv. När jag är i skolan så sitter jag o LÄNGTAR tills jag kommer hem och kan kolla om du gjort något nytt klokt inlägg.

Kom ihåg dehär , DU ÄR BÄST ! jag menar det verkligen , du är så mogen och så emot skitsnack o sånt , du verkar hur snäll som helst. du är verkligen BÄST.

okej de blev en liten konstig text men du förstår den . de vet jag .

Nellie , jag ger dig och Adam ett lycka till.
Hoppas ni får de bra. ♥
P.U.S.S .. ♥



BEHÖVER JAG ENS TALA OM FÖR ER ATT NI E AWSOME?????

YOU ROCK MY WORLD <3

/ NELLIE B


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska genast adda dig på face;) Ses där och kanske på tävling!

2011-03-05 @ 13:25:52
Postat av: Maja

Girl you´re amazing just the way you are, and when you smile, the whole world stops and stays for a while, cause gril you´re amazing just the way you are!

You rock!

Tänk att få vara din vän :$

2011-03-05 @ 14:54:06
Postat av: Anonym

ojj .. dehär måste betyda att ja typ skickar mycket till dig o sånt.. 3 grejer e från mej.. bild o två texter. men du är FAN BÄST <3333333333333

2011-03-05 @ 14:58:32
URL: http://emmaengevik.blogg
Postat av: Anonym

Hur gammal är du ? :)

2011-03-05 @ 15:37:50
Postat av: Molly

Var med och tävla om vårbilden du också!



http://ponnysnack.blogg.se/2011/march/tavling.html#comment



Kram :)

2011-03-05 @ 15:45:53
URL: http://ponnysnack.bogg.se
Postat av: :D moa

Vart skickar men idol bilder?!

2011-03-05 @ 17:39:52
Postat av: Anonym

;-)

2011-03-06 @ 10:03:46
URL: http://carolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0