Sitting on the top of the world?

Tack för idag bloggen.....börjat svara på alla frågor. Kör LÅNGA braiga svar denna gången. Måste jue knäcka pappa....!!!
Resten av veckan ser ut såhär:

Tisd: Hoppträning me fina bonnis
Onsd: Rida alla 3 ponnysarna ute
Torsd: Kommer een tjej som ska prova Gevalia. Adam kommer & sover över <3
Fred: Skritta ut alla 3 ponnysarna, packa för lörd tävling
Lörd: Gevalia skall tävlas, packa för tävling sönd me stella & thonna
Sönd: Tävlar med bonnis & stella

Japp...helt vanlig vecka in nellie life.....men nu taggar vi hoppträning imon!!!



Bloggen e stor nu......ibland vet ja inte va ja gjort för att de skulle bli såhär.
Vad jag gör för att ni ska fortsätta läsa.....
Ja försöker verkligen ba va mej själv...å ja menar de.
Sida efter sida me komentarer & massa PM på face...jag läser ALLT.
Även om ja inte svarar på alla mail o mess så läser jag ALLT.
Tack så jvla mycke asså.
Idag nä ja logga face hade ja 6 pm me sukt fina PM.....heeelt galet.

Som sagt..ibland vet ja inte vad jag gjorde för att den skulle bli såå STOR.

Im just trying to be me, doing what i got to do
Some people think that im
Sitting on the top of the world







För nästan 1 månad sen nu kl 01 på natten kom ett sms som fick mig att typ sluta andas...det var frpn den vackraste personen i min värld.
Jag läste det 15 gånger...sen svarade jag.
Jag älskar dig.......

/ nellish

Kommentarer
Postat av: fanny järvå

Tycker du är en jättefin tjej Nellie, fortsätt på det sättet du gör och den kommer bli ännu större! :)

Thumbs up for you! ;D

2011-03-07 @ 22:13:48
URL: http://fannyjarva.blogg.se/
Postat av: ida

Du är så jäkla snygg neliie! <3

Den perfekta tjejen!

Ps. Veckans häst på bloggen anmäl dina hästa



2011-03-08 @ 07:23:39
URL: http://victorochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka underbara föräldrar du verkar ha! O bra skrivit av din pappa ang. "ponnymorsor"

mvh själv ponnymorsa(men en som gillar när ni ponnyryttare har kul o mår väl)

2011-03-08 @ 10:45:12
Postat av: thidah

hihi, du är så otroligt fin nellie!

& du & adam är så sjukt fina tillsammans :)

2011-03-08 @ 16:04:20
URL: http://tthidahbbunyang.bloggplatsen.se/
Postat av: Jessica

Du är så sjukt snygg! Du ser mycket äldre ut än vad du är! ( en komplimang ) :D <3

2011-03-08 @ 21:18:21
URL: http://zusammen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0